2016. június 30., csütörtök

Avon Magic Effects - Neon kollekció - Színcunami, vigyázat! :)


Annak ellenére, hogy alapból nem rajongok a neonszínűre festett körmökért, mégis szívből örülök, hogy egyik legkedvesebb márkám, az AVON, lépést tartva a legújabb körömdíszítési trendekkel, idén nyárra neonszínű lakkokkal rukkolt elő. Négy feledhetetlenül gyönyörű árnyalatot köszönhetünk most nekik, amelyek a Magic Effects kollekciót gazdagítják.

red shock - striking pink - electric blue - orange blaze

Nagyon szeretem ezt a termékvonalat, nemcsak a változatos effektek miatt, hanem azért is, mert a termékcsoport a fantáziadús finisek mellett kiváló minőséget képvisel a körömlakkok világában, így én a legfrissebb katalógusban látott négy új NEON árnyalatra gondolkodás nélkül lecsaptam, és beszereztem őket.

Bevallom, nem bírtam magammal, engem tegnap hajnalban kivetett magából az ágy, lakkoztam, fotóztam ezerrel, hogy minél hamarabb bemutathassam őket nektek, és némi információval szolgáltassak arról, hogyan teljesített az ismerekedés során nálam a négy elképesztő darab.

red shock - striking pink - electric blue - orange blaze

Általános jellemzők

  • Élénk színű, közepesen áttetsző bázisban azonos méretű fémszínű minipelyhek úszkálnak, és nyújtanak mély, gazdag, gátlástalan fémes ragyogást a kollekciónak, amely így sikeresen túlmutat a klasszikus, jól megszokott neon színvilágon. Véleményem szerint inkább a megfelelő színpaletta legélénkebb árnyalatait képviselik ezek a lakkok, mintsem rájuk húzhatnám a neon jelzőt, de a szikrázó fémes finis párosítva ezekkel az üde, mármár harcias tónusokkal….izgalmasabb számomra, mint a krémes neonszín körömlakkok.
  • További meglepetésként árnyalatonként eltérő színű, irizáló mikrocsillámokat is találhatunk bennük, amelyeknek éles napfényben van igazán jelentőségük, további színhatással gazdagítják az adott darabot.
  • Lapított, szögletes, rugalmas ecsetfejjel rendelkezik a kollekció, és közepesen híg, kellemesen, pontosan teríthető állaggal.
  • A fedési tulajdonságok árnyalatonként minimális eltérést mutattak, de általánosságban elmondhatom, hogy három vékony rétegben nyújtanak megbízható fedést, ugyanakkor engem kárpótol a könnyed kezelhetőség, és a gyors száradási idő. A három vékony réteg 20 perc alatt koppra száradt.
  • Az ismerkedés során alaplakk nélkül dolgoztam, mert szeretek veszélyesen élni, nomeg a lustaságomon sem tudtam úrrá lenni, viszont örömmel tapasztaltam, hogy sem a körömlemezt, sem a környező bőrt nem színezték az árnyalatok, pedig látva ezeket a színeket, tartottam ettől.

AVON Magic Effects  Neon – red shock






Élénk…nem, inkább ATOMVILLANÁSSZERŰEN élénk pipacspiros árnyalat, gondolatnyi kékesrózsaszín háttérfénnyel, amelyet mikrocsillámok nyújtanak. Az én kamerámat nem szerette ez a szín, nagyon nehezen tudtam megörökíteni a látványt, és talán nem is sikerült teljesen, számtalan fotót kidobtam, mert valósággal „vérzett” a szín a képek legtöbbjén.


Három rétegben nyújtott maximális fedést, és fényes fedőlakkot nagyon kívánt magára, hogy az igazi mélységét megmutassa.
Első réteg
Második réteg
Harmadik réteg, fedőlakk nélkül
Összkép három réteggel, fedőlakkal

AVON Magic Effects  Neon – striking pink


Határozottan kékes pink árnyalat, az én olvasatomban a magenta tartományban. Aranyszín minipelyhek és kékes fény jellemzi, amely felemás, skizofrén jelleget kölcsönöz ennek a lakknak.
Nem bájos, nem diszkrét, ha felkened, ahhoz, hogy viselni tudd, a teljes lényedet kéri, anélkül közönségesnek hat.
Isteniem mutathat feketével kombinálva, vagy farmerszereléshez társítva, egy színrobbanás ez az árnyalat is!
Három rétegben nyújt maximális fedést, és a tükörfényes fedőlakkot ő is igényli, nélküle egy kicsit érdesnek, darabosnak tűnik a fénye, bár érintésre szinte teljesen sima.

Első réteg
Második réteg
Harmadik réteg
Összkép, három réteggel, fedőlakkal

AVON Magic Effects Neon – electric blue







Ő egy klasszikus királykék, aki, hogy ne váljon unalmassá, trópusi pompába öltözött. Ezüstszín minipelykek és irizáló pink háttérfény szikrázó egyvelege, egyik kedvencem a kollekcióból.
Én még kacér kék színt soha nem láttam, nem is hittem, hogy létezik, hisszen a kék alapvetően a megbízhatóság, a nyugalom színe, de ez itt KACÉR, mi több, egyenesen BUJA kék, ráadásul ő már két rétegben is tökéletes fedett, igaz, az állaga is masszívabb volt, mint a társainak.

Első réteg
Második réteg
Összkép, két réteggel, fedőlakkal

AVON Magic Effects Neon – orange blaze






Narancs….de még milyen NARANCS! Vibráló, gazdag, dús, energikus narancs, amelyet pontosan ebben az évszakban szoktam látni a horizont alján napnyugtakor, amikor egy felhő sincs az égen, és a narancsszín fényjelenség tüzes pinkbe vált, mielőtt vörössé válna. És elköszönne zölden, álmosan.

Aranyszín minipelyhek és zöldesen irizáló pink háttérfény.

Hozzámegyek feleségül.

És én nem szeretem a narancssárgát! J




Első réteg
Második réteg
Harmadik réteg
Összkép, három réteggel, fedőlakkal

Összegzés

Szívből ajánlom őket, mi több, antidepresszáns gyógyszerek helyett receptre íratnám őket szívem szerint.
Lehet, hogy nem fogod szeretni őket, ha a pasztell színvilágot képviseled, és visszafogottan öltözködsz, mint én, de hogy megérint majd a varázslatuk, az biztos.

Tipp Extra

A szokatlan fémes-pelyhes finist kihasználva rendhagyó módon hófehér alap helyett kend inkább metál ezüst, vagy arany alapra, de ebben az esetben a szemeid épsége érdekében gondoskodj napszemüvegről! J

6 megjegyzés:

  1. A lényeg, hogy neked tetszik, a színekről nekem a fejpánt meg a tupírozott fej ugrott be, meg a gyerekkorrom, nem tudom, miért :)
    A kék tényleg nem rossz egyébként, jó színe van, csak ez a finish fura.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Elfogadom a kihívást!" :D :D
      Alapvetően egyetértek az érzéseiddel, de már készül egy manikűr, ezekkel a fura színekkel, és bízom benne, hogy sikerül emészthetővé, szerethetővé tenni őket számodra is! :D :D

      Törlés
  2. Rendeltem ezekből a lakkokból, de már nem emlékszem, hogy melyiket :D A kék és piros nagyon tetszik a képek alapján. Nagyon várom a manikűröd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is pont ez a kettő volt a kedvencem, de e percben a narancsért is odavagyok! :)
      A rózsaszín az, ami még nem annyira szívcsücsök, ő áll legmesszebb tőlem :)

      Törlés
  3. Nagyon szuper bejegyzés volt,az electric blue-ra nyáladztam is rendesen... *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett a poszt :)
      Igen, ez a kék gyönyörű szerintem is, vétek lenne kihagyni! :)

      Törlés