2016. március 16., szerda

Tavaszváró Kihívás - Virágok- Mocsári Gólyahír


Timike Tavaszváró Kihívásának harmadik állomásához érkeztünk, amelynek témája a „virágok”.
A kihívás szellemében tavaszt idéző Mocsári Gólyahíreket festettem sötét háttérrel, ami számomra szemet gyönyörködtető kontrasztban állt az aprócska, fényes szirmú sárga virágokkal.




Első lépésben felkentem a legszebb pelyhes fekete lakkot, amelyet hátán hord a Föld, és ezt a legkomolyabban vallom. A friss alaplakkozást ezúttal azért mutatom meg, hogy szembesítselek benneteket a semmitmondó, friss szurokhoz hasonló látvánnyal, amelyet ez a lakk nyújt önmagában, két normál rétegben. Szerintem ettől senki nem fog hasra esni, és jól van ez így. Az Essence good girl BAD GIRL leather effect lakkjában szerintem démoni erő szunnyad, Ő a palackba zárt Dzsinn, és kell némi erőfeszítés részünkről, hogy megszülessen a varázslat.



Egy réteg matt és egy réteg gélfinisű fedőlakk alól bújik elő a csoda, a tükörfényesre polírozott fekete gránitlap, a mélyben tündöklő kristályos, irizáló pelyhekkel. Meg kell mondjam, nekem futkározott a gerincemen a gyönyörűség, és nem győztem forgatni a körmeimet a fényben.
Be kellett volna tárazni anno ebből a körömlakkból, Istenem, miért nem vettem legalább két példányt? :(

Essence good girl BAD GIRL Leather Effect -04
Egy réteg matt és egy réteg gél finisű fedőlakk alatt, 100% szívszakadás. :)

Picit elragadtattam magam, ne haragudjatok, inkább visszatérek gyorsan a manikűrhöz. :D

A Mocsári Gólyahírről számtalan inspiráló fotót láttam az Interneten, de ez volt az, amely a leginkább megtetszett.

Forrás: idokep.hu

A virágokat négy különböző finisű és fedőképességű sárga körömlakkból festettem, és menet közben arra törekedtem, hogy a meseszép alaplakkból minél többet szabadon hagyjak.







Neked melyik a legkedvesebb tavaszt idéző virágod?



Felhasznált körömlakkok

Essence good girl BAD GIRL leather effect – 04 Caught In The Middle

Avon Gel Finish – P817 Limoncello
Vollare Da Vinci – 244 gyöngyház aranysárga
Moyra Bubble Gum – No.622 Limoncello
Lovely Baltic Sand – Nr 2 sárga homoklakk

Avon Nailwear Pro+ - midnight green
L’OREAL Color Riche – 307 Lemon Shiver

Rival De Loop Young – Matt Top Coat

China Glaze Everglaze Active Top Coat



13 megjegyzés:

  1. Ismét csodaszépet alkottál! :)
    Az alaplakk igazán különleges, nagyon jól mutatnak a sötét alapban azok a pelyhek! A citromsárga virágok pedig olyan kis cukik - számomra a citromsárga szín az, ami abszolút a tavaszt idézi.
    Egyébként nekem a krókuszok a legkedvesebb tavaszi virágok: szeretek gyönyörködni bennük, akárhol is látom őket. Sajnos a macsekok is imádják, ha találnak a z erkélyen elültetve, azonnal kicincálják őket a földjükből, így már csak máshol gyönyörködöm bennük...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Odavagyok ezért a fekete lakkomért, de azelőtt mindössze egyszer használtam, akkor is csupán lábon, és csak egy vékony fedőlakkal, így alig látszódott valami a pelykekből. Ha már akkor tudom, hogy ez így tud kinézni, gyakrabban kentem volna :D

      A krókuszok valóban gyönyörűek, nőnapra kaptam én is kis cseréppel egy szép lila-sárga kombinációt, munkahelyen, de én sem hoztam haza a macskák miatt ! :D :D
      Amire a mancsukat rá tudják tenni, abból cicajáték lesz rövid úton.

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! :)
    Szerintem igazi tavaszváró lett. :) A sárga nekem annyira nem tetszik alapból, de ebben az összeállításban kimondottan jó lett. Leginkább ez a csillogó hatás tetszik rajta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      A gólyahírt pontosan emiatt a csillogó szirom-hatás miatt kedvelem annyira és mindenképp szerettem volna, ha picit vissza tudom adni ezt a színhatást.
      A sárgát egyébként teljes felületen én sem kedvelem, díszítés részeként, kontrasztos színként viszont valóban kellemes a szemnek :)

      Törlés
  3. Csodás lett!! Imádom ezt a kis szerény virágot, azt juttatja eszembe, mikor kint vagyunk a weekendháznál, vagy csak a mezőn..... Viszont adtál egy igen jó ötletet! Mert ez az Essence lakk nekem is megvan, csak éppen nem szeretem, egyszer kentem fel! De meg fogom próbálni így, nálad meseszép! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a virágos manim! :)
      Ez az Essence lakk anno az üvegcsében nyújtott látvánnyal hívta fel magára a figyelmemet, és azt gondoltam, ha felkenem, ugyanezt látom majd. Nem csúnya önmagában sem, de nem egy katarzis, ugyanakkor ezzel a kis trükkel istenien fest és a fedőlakkok jó minőségének hála, gyorsan is szárad.
      Mindenképp érdemes kipróbálni, ráadásul a benne lévő pelyhek néha ezüst, néha lilás, néha vöröses színben tündökölnek...van pár szép feketém, de perpill ez most kenterbe veri mindegyiket! :)

      Törlés
  4. Micsoda hasonlat, tényleg olyan szurokszerű, brr. Na de virágokkal!! Meseszép! Én tulipánpárti vagyok, jöhet bármilyen színben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tulipánt még sosem festettem, egyszerűnek tűnik, mégis óriási kihívásnak érzem, mint motívum, szabad kézzel...csuda tudja miért, hiszen igazán inspiráló, gyönyörű növény...tény, hogy úgy vélem, kell egy bizonyos körömhossz és fazon ahhoz, hogy jól mutasson mintaként. Lehet, hogy alaptalanul ódzkodok tőle.
      Most fel is csigáztál a tulipántémával, lehet, hogy teszek vele próbát :D

      Örülök, hogy tetszik a mani! :)

      Törlés
  5. Jaj de gyönyörű lett! sosem jutott volna eszembe a kis gólyahíreket használni inspirációnak, pedig mennyire cuki és színpompás virágocskák! A manikűrödön is tökéletesen átjön ezt a hatás :) Az én kedvencem tavasszal a jácint (az illatával nem lehet versenyre kelni szerintem) és persze tulipán!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom, én már régóta nézegettem a gólyahíreket, körömdíszítésként, mert nagyon tetszett a szirmok fényes felülete, de komplikáltabbnak gondoltam, ezért kimaradt eddig.
      A jácint illatával egyetértek, és kedvelem az orgonaillatot is, nagyon.

      Köszönöm a dicséretet :)

      Törlés