2016. február 9., kedd

piCture pOlish - Magic - Ismerkedés


2015 július. Történelmi pillanatnak lehettünk részesei. A piCture pOlish márka és Lakkomlakkom Edina együttműködésének eredményeként megszületett Magic, a körömlakk, amelyre méltán lehet büszke valamennyi magyar körömlakkmániás nő. Bevallom, lókönnyekkel a szememben olvastam Edina bejegyzését azon a napon, a Magic rövid történetével együtt, mert minden egyes pillanatát átéreztem annak a boldogságcunaminak, amit ez a lány megélt addig a percig, amíg végre kezében tarthatta az üvegcsét, amelynek felirata beteljesült álomként hirdeti blogjának nevét.



Félreértések elkerülése végett bevallom, hogy nem vagyok mentes emberi gyarlóságoktól, nőként, adott esetben a lelkem mélyén néha szoktam fanyalogni mások sikere fölött, tekintve, hogy a szőlő csak savanyú, számomra is, de ebben az esetben egy hangyányit sem éreztem mást, mint örömet, büszkeséget és szívből jövő elismerést.  

A körömlakk állagát, a finisének legfontosabb jellemző tulajdonságait nem fogom szakértői módon elemezni, olvassátok el Edina bejegyzését, nála jobban senki nem ismeri ezt a lakkot, színre-szagra, holózásra való tekintettel.
Én azt az élményt fogom veletek megosztani, hogy mit jelent ezt a lakkocskát a készletemben tudni, viselni.

PP Magic két rétegben. (vakuval)

A márka körömlakkjai közül nem birtoklok túl sok példányt, egy tenyeremben elfér az én mini PP-kollekcióm, és a legelső példányom beszerzését követően egészen mostanáig sem változott a véleményem velük kapcsolatban. A márka valódi ínyencfalatokat dob piacra, többségük feledhetetlen, megismételhetetlen egyedi darab. Akár gyűjtői példányként is tekinthetünk egyik-másik üvegbezárt csodára, ha figyelmen kívül hagyjuk azt, hogy 11 ml körömfestékről beszélünk, amelynek szavatossági ideje véges! :)
Nem, nem olcsók. Nem hibátlanok, nem ugranak fel maguktól a körmökre, árnyékban ők sem tündökölnek, akváriumpucolást követően a néhányszázforintos Moyráimhoz hasonlóan fel tudják adni az állásaikat, de semmihez sem fogható élményt nyújtanak, amikor a fényben felparázslanak, és ott láthatom a körmeimen a lehetetlent valóságként.

Amikor egy PP körömlakk beszerzése mellett döntök, az pont olyan érzés, mint amikor komoly összeget áldozok egy kézzel készített extra élményt nyújtó csipke fehérneműre, amelyet valószínűleg egyetlen ember fog látni a testemen rajtam kívül, mégis megváltozik a világom pusztán az érzéstől, ahogyan a bőrömhöz simul a farmerszerkó alatt titkos fényűzésként.

PP Magic két rétegben, természetes, szűrt fényben-Jesszus, a cuticulám! :( 
Elnézést a cafatokért, ez a fotó két nappal később készült, véletlenül.

A Magic-et  eddig összesen két alkalommal viseltem, és órákon keresztül fotóztam, hogy a lehető legtöbb arcát meg tudjam mutatni nektek, és mégsem sikerült 100%-ban teljesítenem, pedig a lehetőségeimhez mérten mindent elkövettem. Rózsaarany duokrómsága természetes, szűrt fényben, mozgás közben a leginkább nyilvánvaló, ezt sajnos nem sikerült tetten érnem számotokra, de jó tanácsként mondom, hogy nem mindenkinek áll jól maradéktalanul ez a körömlakk. Az én bőröm enyhén sárgás tónusú. A Magic duokróm hatásának antik, rezes-bronz, meleg árnyalata tökéletes látványt nyújt, a holografikus pelyhek egy pohár pezsgő felszálló buborékjaiként teszik izgalmassá a finist, amely a ráeső fény szögétől függően hirtelen átvált rózsaszínes fémes, nálam abszolút bőridegen hideg pinkbe. Ezek azok a pillanatok, amikor úgy vélem, nem nekem való ez a körömlakk. A „szeret-nem szeret” dilemmája a fűszer ebben a levesben, kísérletezésre késztet, mintázásra, fantáziálásra, a lakkos komódom fenekestül felforgatására, vajon milyen színeket rendelhetnék hozzá. Hú, nagyon kéri a Magic a teljes odaadást! :)

Íme két fotó, amelyet vakuval készítettem, egy számban tartott irányított  led-fényforrás igénybevétele mellett, és szerencsére be tudom vele mutatni a Magic szivárványszínű parazsát, amiért a magamfajta simán odaadná a fél veséjét alkalmasint. Nos, ez az a hatás, ami a Magic-et medzsikké teszi az én szememben.

Imádom, amikor az összes szín játéka egyszerre érhető tetten a felületen! :)

PP Magic, avagy a Parázsló Szivárvány :)

Ez volt az első alkalom, amikor önmagában, minta nélkül "teliben" használtam. Ekkor szembesültem vele, hogy szabadszélem 2,5-3 mm hosszát figyelembe véve a Magic nálam sajnos háromréteges körömlakk. A fotókon tetten érhető, hogy a körmök élét nem vonja be egyöntetűen, és ennek szerintem a lakk meglehetősen híg állaga az oka. Ez a tulajdonsága a fotók készítése és ellenőrzése során derült ki számomra. Két rétegben terveztem használni, de észrevettem, hogy kívánja a harmadik, vékony réteget is a körömlemez hossza.

PP Magic első réteg.

PP Magic második réteg.

Míg két normál rétegben a hatás csupán bátortalan udvarlási kísérlet volt, addig három rétegben maga a beteljesülés. :)

PP Magic három rétegben.



A következő bejegyzésben mintázott manikűrt fogok bemutatni Magic főszereplésével..
Ízelítőül mutatok a mani egy területéről egy APRÓCSKA …izét! :D

Vajon mit ábrázol a fotórészlet? :D



10 megjegyzés:

  1. Én cicát látok. A többi fotó is ilyen, amit láttam, de lehet, ez a lakk fotózhatatlan. Amikor kézbe vettem, felkentem, elképedtem, hogy ez a lakk metálrózsaszín kis holóval. Aztán villanyt kellett kapcsolni, akkor meg átváltott nude-bronz-aranyba. Na, kb. ez a színe. Én a rózsaszín árnyalatát szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cicáát? :D
      Nem, nem lesz benne cica, ....báár, ahogy vesszük, kíváncsi vagyok, mit fogsz a manikűr láttán mondani! :)
      Engem bevallom meglepett, hogy természetes fényben is holózik a lakk, a csúnya cutitulás fotó az ablaknál állva készült, késő délután, és full-köd volt odakint, nulla napfény, inkább csak derengés. Azt hittem, ilyen fényviszonyok között semmit nem mutat majd, ezért csak kíváncsiságból lőttem fotót próbaképp, nem készültem rá tudatosan.
      Én ekkor szerettem bele másodjára a Magic-be, mert lenyűgözött, hogy ezt is tudja.
      Az első szerelem nyár végén esett meg, szikrázó napfényben egy róbamani-tip felületén olyan vad ragyogást produkált, mint még semmi. Akkor bordóval házasodott össze...brutálisan szép volt! :)
      A hideg pinkjére haragudni szoktam, az engem mindig összezavar.

      Törlés
  2. Ahogy a neve is mondja a lakknak, ez egyszerűen mágikus. Nagyon tetszik és remelem lesz alkalmam kipróbálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se tudtam volna találóbb nevet álmodni ennek a lakknak, a leggyakrabban én is gyönyörűnek látom, néha pedig titokzatosnak, megunhatatlan. Szerintem nem fogsz csalódni benne. :)

      Törlés
  3. Minden tiszteletem Edináé a lakk összehozásáért, de a képek (és nem csak a tiéd)alapján számomra ez a lakk semmit nem jelent. Élőben, meg persze felkenve biztosan szebb, látványosabb, de sajnos még nem volt szerencsém hozzá. Tetszik, ahogy leírtad szavakkal a látványt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt kell mondjam, hogy MOZGÁS közben szebb, látványosabb, ahogyan váltogatja a színhatást, de amikor nem mozgatom az ujjaimat és nem változtatok a fényviszonyokon, akkor a leginkább úgy néz ki, mint az utolsó, háromréteges fotón.

      Természetes fényben pedig épp olyan, mint a "cafatos" képen.
      Minták alapjaként iszonyat potenciál lappang benne, mert elképesztően fura színekkel társítva IS jól néz ki.
      Pl mélyzölddel-egy álom! :)

      Ha nude-ként tekintek rá, mert ebben igazad van, hogy nem egy domináns színvilág, akkor azt mondom, hogy a tökéletes nude, mert tökéletes háttérszín.

      Edina fotóin habarodtam bele, és azt kaptam, amire számítottam. Egyszer mindenképp sasold meg élőben, pontosabban felkenve :)

      Törlés
  4. Eddig nem mertem én sem leírni, de miel Andi már említette, így bevallom, hogy a képek alapján az én szívem sem dobbant meg. Biztos szebb élőben, mint a képeken, de annyira nem láttam különlegesnek, hogy be akarjam szerezni.
    Persze nem hagyott nyugodni a kíváncsiság, kevertem egy hasonmást Moyra holoból és Essence Rose gold lakkból, de azt is viszonylag ritkán használom (fel is kenem egyik nap, ha már eszembe juttattad)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom, melyik Essence lakkra gondolsz+Moyra.
      Rendelkezem velük, de miután meglett a Magic, nem láttam értelmét kutyulni, ráadásul a Magic szórt holoját nem tudtam volna imitálni. Összevetve a lehetőségeket, azt látom, hogy a Magic szebb, érdekesebb, mint a házi verzió lett volna, ugyanakkor jó alternatíva, ha valami helyettesítő lakkban gondolkodik az ember. Magic nélkül már biztos megkutyultam volna! :)

      Törlés
  5. Nem értem, miért csak most vettem észre ezt a poszot, de talán jobb később, mint soha.
    Köszönöm szépen, feldobtad az egész napom, annyira jól esett minden sorod!! A kedvességed, hogy velem örültél, az őszinteséged, a fotóid - mind.
    Köszönöm, köszönöm, köszönöm, köszönöm, köszönöm. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm neked mindazt, amit a blog indulása elött töled kaptam, tudtodon kivül. Inspiráltál, megmutattad, hogy az apró üvegcsékben varázslat rejtözik és szenvedély. A példaképem voltál, és vagy. Határtalanul büszke vagyok a fenti pár sorodra 😊

      Törlés