2015. december 4., péntek

Waterfall (2015)


Ismét háromdimenziós technikával próbálkoztam, és ahogy elnézegetem a fotókat, ezúttal azonban manikűr helyett egy terepasztalt sikerült alkotnom a körmeimből! :D




Alapként egy halvány, kaméleon lakkot kentem, amelyre a körmök középvonalában holografikus csillámlakkot nyomkodtam szivaccsal. Ezt követően két átlátszó géllakk-réteg közé elkészítettem a vízesés effektjét, a Terminátoros manikűrnél már ismertetett módon, de azzal a különbséggel, hogy krómhatás helyett most fehér gyöngyház akrilfesték csíkokat húztam jó sűrűn a gyűrődésekbe.
A kész, kiköttetett felület formareszelését követően az Essence Good Girl, Bad Girl leather effect feketéjével, valamint Lovely Baltic Sand barnával felépítettem a sziklákat, és fűvel, mohával, arany színnel igyekeztem még inkább kihangsúlyozni a térbeliséget.



Végül a hüvelykujjamon az "előtérbe" elhelyeztem egy virágzó gyümölcsfa benyúló ágait. Mögötte a háttérben egy tó víztükrét próbáltam imitálni A Lovely Baltic Sand vízkék lakkjával. Ez a lakk akkor vadonatúj szerzeményem volt, a benne hemzsegő pávakék-zöld színjátszó csillámokkal egy valóságos csemege azoknak, aki erre fogékonyak! Biztos vagyok abban, hogy ez a sand lakk a közeljövőben még reflektorfényben fog tündökölni nálam! 



Az összhatást kissé mátrixosnak érzem....talán nem is annyira manikűr ez már és mégis annyira sajátosan Én vagyok :)

Felhasznált körömlakkok

Vollaré City – 300 fehér-zöld kaméleon
Essence Effect – 21 icy fairy
Crystal Nails One Step Crystalac – 0/clear
Essence Good Girl, Bad Girl – 04 caught int he middle
Lovely Baltic Sand – Nr 4 barna, Nr 7 vizes kék
Kiko – 392 méregzöld, 374 csokoládébarna
Moyra Gel Look – 950 Johanne

Moyra – No 03, 20

Egyebek

Pentart pearl akrilfesték

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése