2015. december 1., kedd

Jégvirág (2013)


Van szebb egy téli jégvirágos ablaknál?
Remélem, sikerült ezzel a manikűrrel egy csipetnyit érzékeltetni ezt a tűnékeny, szabálytalanságában szabályos szépséget.




Viszont ennyi év távlatából tartozom egy vallomással. A minta elkészítésében NEM a jégvirágos ablak látványa inspirált, hanem ez a videó. Véletlenül találtam rá a hölgyre és munkáira. A találkozás meghatározó pontja volt az én személyes nail art-történelmemnek. Azt, hogy hogyan fogjam a kezembe a mintázó ecsetet, hogyan kezeljem a festék anyagát és hogyan kanyarítsam a kunkorjaimat, mind neki köszönhetem.


Ez a manikűr tulajdonképpen nem sikerült olyannak, amilyennek szerettem volna. Szabályos arabeszkeket szántam az alaplakk felületére felvinni, jobb híján hófehér körömlakkal, azonban a lakk állaga nem akart engedelmeskedni. Az akrilfestékkel való mintázás pedig még ismeretlen volt számomra. Mivel a manikűr több órás munka eredményeként született, nem volt szívem lemosni, és mert az egyetlen kézenfekvő jelenség, amire emlékeztetett az a jégvirágos ablak volt, így ezen a néven vonult be a köztudatba. Ezt a díszítést három napig viseltem és nem egy ember volt, aki művészi szintű munkának titulálta. Én voltam az egyetlen, aki tudtam, hogy ez bizony egy elrontott manikűr, nem más.

A jobb alsó képkocka a gyakorlás során készült

Alaplakk: Essence Colour3 
A mintákat a fehér, erősen pigmentált Moyrával készítettem, maszek ecsettel.
A fehér minták íveibe elszórtan halvány türkizkék krémes Catrice került.
Ha legközelebb elkészítem ezt a lakkozást, nem fogok fedőlakkot használni, legalábbis nem Ezt.
Sajnos, kissé összemosta a hajszálvékony vonalakat.



Felhasznált körömlakkok

Essence Colour3 – 01 Midnight Date
Catrice Ultimate – 540 Am I Blue or Green?
Moyra – No 03

Oriflame Kristályos Körömlakkvédő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése