2015. december 1., kedd

Ünnepi Zöld (2013)


Ezt a munkát karácsonyi manikűrnek szántam elkészíteni, de ma is azt gondolom, hogy bármilyen ünnepi alkalomra megfelelő kiegészítő lehet, ha az öltözékkel összhangban van.




Imádom, ezt a mély, bársonyos, meleg fényű mohazöldet, ez az Avon lakk még mindig a kedvenceim között van. 
Ékszer emellé már nem is kell! :)


Alaplakk: Avon mélyzöld pro+
A köröm oldalsó sávjába vittem föl saját keverésű lakkomat, „sellővér”-t aki tulajdonképpen nem más, mint az  Avon Opál fedőlakkja, amit kicsit feltuningoltam pelyhes csillámporral.
Ezután a két lakkot az Essence fedőlakkjával egységesítettem.
Száradást követően Avon aranymetál lakkal elkészítettem a csíkokat, indákat vékony dekorecsettel.
A kettős csíkok "vájatába" strasszokat rögzítettem, majd ezt a területet fedőlakkal vékonyan áthúztam, hogy rögzítsem a díszeket.




Felhasznált körömlakkok

Franken lakkom – „sellővér”
Avon Nailwear Pro+ - midnight green, golden vision

Essence Sealing Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése