2015. december 2., szerda

Újjászületés (Cherry Blossom-dry marble 2015)


Az én virágzó dry marble cseresznyefám 2015 tavaszán...



”Ez a manikűr tisztelgés egy fiatal nő emléke előtt, aki imádta a körömlakkok rendkívüli világát, és nagyon várta azt a Tavaszt, ami ebben az évben nélküle fog felébredni. A páciensem volt ő, része az életemnek, a munkámnak, amire a halála pillanatáig büszke voltam. Szívet tépő érzés, hogy pont akkor nem voltam a közelében, amikor esélyem lett volna beavatkozni a vele történtekbe, mint ahogy abban a pillanatban sem fogtam a kezét, amikor elhagyta ezt a világot. 
A virágzó cseresznyefa az újjászületés jelképe. A lágy, érzékeny, apró szirmok épp úgy nevetnek a halál arcába, ahogyan Ő ezt naponta megtette, bátor lélekkel, rendkívüli hittel. Nincs halál. Élet van.
Drága Melinda, Isten veled!
( a manikűr teljes egészében irattartó fólián, egy rétegben, dry marble-technikával készült)”

Bandita, 2015. 03. 01















A fájdalom csitul ugyan, de nem múlik el soha.
Miért?
Nincsenek válaszok.
Nincs magyarázat.
Soha
Nincs
Magyarázat.

Felhasznált körömlakkok

Avon Gel Finish – Royal Vendetta
Lovely St. Tropez – Nr1 mentazöld selyemlakk
Crystal Nails Long Lasting – G13 vörösesbarna
Moyra – No 03, No 20 (fehér, sötétrózsaszín)
Moyra Gel Look – No 901, No 950
Look by Bipa Special Effect – Nr8 zöld-barna duokróm

Essence BTGN Magas Fényű Fedőlakk

2 megjegyzés:

  1. Amikor a KM-en láttam ezt a manikűrt és olvastam a történetét, könnyekig hatódtam. Nagyon megrendített! A manikűr pedig bizonyíték arra, hogy a szép dolgok gyakran születnek szomorúságból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan közeleg a halála évfordulója. Jól emlékszem, hogy egy évvel ezelőtt, körülbelül ezekben a hetekben már a Tavaszt tervezgette, és kijelentette, hogy a 2015-ös év az Ő éve lesz majd. És így történt. Még akkor is, ha ezt már nem érhette meg. Sokaknak nyújott vigaszt, szép példát, adott lelkierőt az élet nehézségeihez. Soha nem felejtem el a szavait és a barátságát. A munkám az ilyen epizódoktól...vagy épp azokkal együtt néha túl nehéz, de nem annyira, hogy ne tudjam viselni.
      Örülök, hogy tetszett a manim, úgy érzem, így közvetve, de mások felé is közvetíthetem az ő emlékét.

      Törlés