2015. december 1., kedd

St. Tropez Rioban :) (2014)


Eredetileg két Lovely lakkot, a szaténosan matt, rózsaszín selyemlakkot és a rózsaszín-ezüst Rio homoklakkot szerettem volna összeházasítani egy fényűzően elegáns  marble-manikűrben, de muszáj volt csalnom egy kicsit! :)




A Rio homoklakk ugyanis annyira darabosan brutális szemcsékkel rendelkezik, hogy nehezen keveredett el a mintákban, és a végeredmény meglehetősen kusza lett. Muszáj volt egy kicsit megbolondítanom ezzel a szépséges CR sötétrózsaszínnel, de nem bántam meg, mert úgy gondolom, hogy ez a csalafintaság egyaránt jót tett a selymeskének és a homoknak is.


Alapként a rózsaszín selymet kentem, egyetlen vastagabb rétegben. A körömhegy területére 3 pici csepp CR került, majd ezekbe a pici cseppekbe a homoklakk. 
A három különálló cseppet aztán vékony ecsettel összehúzogattam, oldalról és körkörösen, majd egy egy indát indítottam lágyan fölfelé.



Érdemes először papírcetlin próbálgatni, én is jó pár próbakenést tudhatok a hátam mögött, mire idáig eljutottam.
Az összhatás nyálcsorgatóan élethűen idézi egy kedvenc málnás-tejszínes jégkrémdesszertemet, amire nincs mentség! :D






Felhasznált körömlakkok

Lovely St. Tropez – Nr 3 rózsaszín
Lovely Rio – Nr 1 ezüst-rózsaszín glitteres homoklakk

Cr Cairuo Rainbow Stone – sötétrózsaszín homoklakk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése