2015. december 3., csütörtök

Sárga Szirmok (2015)


Egy egyszerű szirom-motívum kék alapon. 



Ezt a manit a Manikűrvadász 17. fordulójára készítettem, és a játék során Dórinál vadásztam. Az alapréteg az egyik kedvenc Avon sötétkékem, amit gél lakkal zártam, majd visszamattítottam. Vízfestékkel festettem a motívumokat, és elég hömhömök lettek, de élőben, pláne mozgás közben ( :D ) az orbitális hibák nem látszottak egyáltalán! :D
A vonalvezetés, az akvarell festékkel kapcsolatos tapasztalatok hiányáról tanúskodik. A szirmok felszenvedését követően átlátszó gél lakkal zártam a manikűrt.





Nos, nem ez életem fő műve, de sajnáltam volna nem megmutatni :)
A manikűrről készített bejegyzést Bellánál olvashatjátok.

Felhasznált körömlakkok

Avon Diamond Sparkle – Stunning Cobalt
Essence Colour3 – 01 Midnight Date (lila pelyhes rész)
Crystal Nails – One Step Crystalac  0/clear

Egyebek


Akvarell krémfesték: fehér, sárga, piros

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése