2015. december 1., kedd

Saran Wrap Kagylóágyon (2014)


Egy mesés nyári manikűr 2014 telén.




Nagyon csigázta már a fantáziámat, hogy mit tudok majd kezdeni legújabb körömdíszítő szerzeményemmel, ami pelyhesre őrölt kagylóhéj tulajdonképpen, pontosabban a kagylóhéj gyöngyház rétege.
Tetszett a darabkák fénye, szabálytalansága, és egészen biztos voltam benne, hogy össze fogom párosítani valami hibátlan felületű, fényes lakkommal.
A Saran Wrap technika ötlete pedig véletlenül kínálkozott, és úgy gondolom, hogy remekül illik a díszítményhez.


Alaplakk: Catrice világos kékeszöldje két rétegben, csontra szárítva
Középső sáv: Szivacsra felvitt Miss Sportyval kicsit aládolgoztam, hogy ha véletlenül kifutnék a mintából, se legyen gond. Ezután ugyanezt a lakkot saját ecsetével vékonyan, sávban felvittem. Erre került ugyanilyen módon az ezüst Moyra úgy, hogy az alatta lévő duokróm réteget ne takarja el teljesen. Kb 1 perc száradás után összegyűrt alufóliadarabkával ezt a területet töredezetté tettem.


A teljes felületre Essence fedőlakk került, amelynek rétegébe, még a száradás előtt fogpiszkálóval rögzítettem a kagylóhéjdarabkákat, majd újra kentem a fedőlakkot.


Felhasznált körömlakkok

Catrice Ultimate – 540 Am I Blue or Green?
Miss Sporty Metal Flip – 040 zöldeslila duokróm
Moyra – No 91 ezüst

Essence Sealing Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése