2015. december 3., csütörtök

RTG-Rózsák Nyári Pasztell Alapon (2015)


Az idei nyár egyik emlékezetes manikűrje volt ez a színátmenetes díszítés. 




Az alapkoncepció szerint az akrilfestékkel festett röntgenrózsák matt, pasztell, színátmenetes alapra kerültek volna, de amikor elkészült, nem bírtam elfogadni a kurta, matt, bikini dizájnt a kezemen. Kénytelen voltam fölé kenni a Jollie France mikrocsillámos körömerősítő lakkját, hogy megbandizzam kicsit a végeredményt. Így sem Én voltam, de a szememnek kedvesebb volt a látvány. :)


A színátmenetek mosogatószivaccsal készültek, a rózsák pedig akrilfestékkel. A lehúzható Miss Sporty alaplakk segítségével a körömágyamat szabadítottam meg a festékmaszat nagy részétől.


Felhasznált körömlakkok

Avon Gel Finish – P807 krémes sötétrózsaszín
Moyra Gel Look – No 901 Sophie (krémes babarózsaszín)
Miss Sporty Lasting Colour – 370 korall
CR Cairuo – „hülyenarancs, hülyebanán, hülyekivizöld”
Miss Sporty – Peel Off Base Coat
Jollie France Kalzium Gel Körömerősítő Lakk

Egyebek


Fekete akrilfesték

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése