2015. december 2., szerda

Röpülj Páva! :D (2014)


Ez a manikűr a Manikűrvadász-játék 11. fordulójára készült! :) 




Nagyon boldoggá tett, hogy a játék szellemi szülőanyja, IsaBella  jóváhagyta, hogy részt vegyek én is a játékban, dacára annak, hogy akkor még nem volt saját blogom. A Manikűrvadász ezt követő jónéhány (jesszus, mennyi pontosan?) fordulójában úgy tudtam részt venni, hogy az aktuális fordulót szervező bloggerina közzétette az általam készített manikűr néhány fotóját és a mellékelt szövegemet egy bejegyzés formájában saját blogján, a nagy napon. Mivel a Krémmánián akkoriban már jócskán voltak nyilvánosan közzétett manikűrjeim, a játék szabályainak értelmében a résztvevők tőlem is vadászhattak manikűrt, ami talán még nagyobb izgalommal töltött el, mint a saját készülő manikűröm! :D


A játékban való részvétel mérföldkőnek bizonyult az életem során. Általa kerültem kapcsolatba a Magyar „körömlakkmániás” lányok bogvilágával és végre elérhető módon jutott a látószögembe a saját blog megalkotásának gondolata.  
 Ez a munkám a Manna egyik meseszép manikűrjének az újragondolása, ecsettel, és a forduló során PAncsi tette először nyilvánossá a blogján. A segítségét ez úton is köszönöm! :)


A minták alá a kedvenc Sally Hansen fehéremet kentem, mert nem ismerek ennél szebb, fehér gyöngyház lakkot. A pávatollak megfestését kis gyakorlás előzte meg, mert kezdetben bizony erre képtelen voltam! 
Először a minták alapját húztam meg az Avon bársonyos sötétzöldjével, tűvékony hegyű ecsettel, majd a továbbiakban azzal bűvészkedtem, hogy a tollak irizáló, színjátszó csillogását valahogyan az alapba beledolgozzam, apró, kínosan precíz mozdulatokkal.




Bizony, ehhez a művelethez már fel kellett tennem az olvasószemüvegemet, és ez szomorú fordulópontot jelentett az életemben, mivel innentől nem született manikűr tőlem olvasószemüveg nélkül. :(
Fedőlakként mi más, mint az IsaDora gélfedőlakkja? :) Az alábbi képen láthatjátok, hogy mit tud tenni ez a fedőlakk a szomszédos körmökre kent Models Own érdes, aszfaltszerű felületével, és igen, tudta ezt az Essence Sealing Top Coat is, csak az több mint 20 percig száradt.


Felhasznált körömlakkok

Sally Hansen Complete Salon – 851 Star Powder
Avon Nailwear Pro+ - Midnight Green
ANNY – 368 Hello Hollywood, 514 krómfinisű arany
Golden Rose Rich Color – 39 parázsló türkiz
Essence Colour&Go – 171 Galactic Glam
Models Own Velvet Goth – Absinthe

IsaDora Gel Nail Lacquer Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése