2015. december 2., szerda

Pucér Körmök Bíbor Csipkével (2014)


Menyasszonyi manikűrterveim között szerepelt ez a Marble-manikűr, és a prototípus hófehér mintákkal szépen el is készült, azonban a verőfényes őszi napsütés 2014 őszének derekán azt követelte, hogy lila-arany verzióban is megalkossam ezt a szívemnek oly kedves mintát. 




Abszolút rabja vagyok ennek a technikának, és nem szűnök meg újra és újra rácsodálkozni arra a folyamatra, melynek során a gondosan kiválasztott, álomszép körömlakkjaim a vékony ecsetem útja nyomán látszólag véletlenszerűen, mégis kontrollálva egymásba fonódnak. 


Ennél a díszítésnél az volt az elképzelésem, hogy teljesen áttetsző körömlakkot használva alapként azt az illúziót keltsem, hogy teljesen natúr körmöket öltöztetek csipkeruhába, és a minták színe a körmök szélén alkotott keretben köszönjön vissza. Több mint 10 különböző átlátszó körömlakkal próbálkoztam, de egyedül az Avon platinafényű fedőlakkja működött együtt a technikával, az összes többi anyagában elkeveredett a mintázó körömlakkok színes pigmentje. 


Alapként tehát Avon Platinum, két nedves, bő rétegben, melyre száradás előtt pontozóval vittem föl az arany és a bíborszín pöttyöket katicabogárpöttyszerű elosztásban. Ezután vékony ecset hegyével hullámzó szívecskesorrá húztam a pöttyöket, majd a mintasort oldalról indákká szabdaltam.


A keretnek nem muszáj szabályosnak lenni, itt-ott én is hullámosan dolgoztam, mert rájöttem, hiábavaló igyekezet tökéletesre készíteni.



Fedőlakként IsaDora, két rétegben.













Felhasznált körömlakkok

Avon Nail Experts Platinum Top Coat
Essence Colou&Go – 164 Crazy Fancy Love (rózsaarany duokróm)
Oriflame Sensual Velvet – Purple

IsaDora Gel Nail Lacquer Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése