2015. december 1., kedd

Pirit (2014)


Főszerepben a Moyra Sand Effect sötétszürkéje, amely dús, aranycsillámos, hihetetlen erősen pigmentált homoklakk. Egy rétegben is vállalható, két rétegben, mint az aszfalt!




Természetes fénynél ez a finish engem egyértelműen egy ásványra, a Pirit-re emlékeztet, amit a népnyelv a "bolondok aranya"-ként ismer.
Alap: Avon aranymetál, egy rétegben, a teljes felületre.
A középső területre vittem fel a Moyra homokját, saját ecsetével, két vékony rétegben. Ahol picit elrontottam az ívet, az aranymetállal javítottam, de szerencsére a Moyra ecsete nagyon magabiztosan dolgozik, így erre nem igazán volt szükség :)
A hátsó bőrredőnél az Essence aranyglitteres lakkal dolgoztam.


A piritszerű felületet macskabajusszal vonalazott Lovely aranyhomokkal tettem plasztikusabbá, érdekesebbé.
Csak egyetlen körmön használtam fedőlakkot, hogy bemutassam, mit tesz a felülettel a fedőlakk sima, fényes rétege. A plasztikus sand-manikűröknél ez a hatás abszolút nemkívánatos.

fedőlakkal

Felhasznált körömlakkok

Avon Nailwear Pro+ - golden vision
Moyra Sand Effect – No 856 aszfaltszürke
Essence Colour&Go – 121 Gold Fever
Lovely Snow Dust – Nr1 arany

Catrice Gel-Like Fedőlakk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése