2015. december 5., szombat

Őszi Büdöske Rétegről-Rétegre! (2015)


A Manikűrvadász 20. fordulója mérföldkő volt számomra, mert egy számomra  teljesen új mintázási technikát sajátítottam el, amelyet én rétegzett technikának nevezek azóta.




A lényege: Normál körömlakkokkal dolgozunk, és a motívumot szakaszosan, rétegről-rétegre alakítjuk ki, a rétegek között gélhatású fedőlakkot használva. Ezzel megakadályozzuk, hogy a mintákban alkalmazott színek egymásba épüljenek, elmosódjanak, és térbelibbé tehetjük a motívumot.


Ennél a munkánál színpompás virágszirmokat jelenítettem meg úgy, hogy az alapként használt ANNY körömlakkot a Moyra gél hatású fedőlakkal lezártam és erre vittem fel elsőként a levelek-indák zöldjét, majd gélhatású fedőlakkot követően a szirmok sárga alapját. Ezt egy újabb vékony fedőlakk zárta. Ezt követően a színátmenetekhez szánt sárga, lila és narancs lakkok cseppjeit egy darab alufólián körömlakkhígítóval összekevertem, és vékony ecset segítségével, csíkozó mozdulatokkal elkészítettem a virágsziromra jellemző cirmozást, majd a fekete, hígított lakkból egy tűvel pontoztam-húztam a porzókat.
A mintázott köröm felületét újra zártam a fedőlakkal, majd homoklakkal felvittem a 3D-s csillámcsíkot. 


A díszítést Nikkii varázslatosan szép manikűrje ihlette, amely már az első pillanatban rabul ejtette a szívemet. 
Hibiszkuszt szerettem volna festeni, de hogy végül a minta mégis inkább színpompás büdöskére emlékeztet, egyáltalán nem rendít meg! :D


A mintamentes körmök a kedvenc gömbölyűszilvaszín Catrice körömlakkommal készültek, két rétegben. Legszívesebben naponta viselném ezt a színt a körmeimen, különösen ősszel, mert elmondhatatlan, mennyire harmonizál az ősz valamennyi színével.


Az forduló során a munkámat Bella tette közzé a blogján, nagyon köszönöm a segítségét! :)


Felhasznált körömlakkok

ANNY – 505 Illuminate, 368 Hello Hollywood
Catrice Ultimate – 46, 820, 80
Moyra – No 35 fekete
Moyra Bubble Gum Effect – No 622 Limoncello
Avon Nailwear Pro+ - Midnight Green
Moyra Sand Effect – No 852 arany
Moyra Gel Coat

Egyebek


Perfect Nails Körömlakkhígító

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése