2015. december 2., szerda

Őszi Barokk, Kígyóbőrrel (2014)


Első barokk motívumokkal díszített manikűröm egy óriási kudarc következményeként született. 




Szerettem volna egy szépséges, gazdag őszi színekből álló manit összehozni, melynek felületére egész körmös nyomdázott csipkemintákat szántam a frissen vásárolt körömnyomda lemezeim segítségével. Nem jött össze! :( Félretettem hát a lemezeket, nyomdapárnát, és elővettem a kedvenc színeimet, hogy önmagam vigasztalására ecsettel megfessek valamit, amitől, ha kész lesz, újra tehetségesnek hiszem majd magam! :D


Alapként egy meseszép, szikrázó gyöngyházas halványlila Sally Hansent kentem, egy rétegben. Ez akkor még új felfedezés volt, de szerelem lett első kenésre! Száradást követően a körömlemezek bal oldalára, középvonalig felkentem egy szép Moyra gömbölyűszilvaszín gyöngyház lakkot. A teljes felületere az imádott IsaDora gélhatású fedőlakkom került. Egy perc várakozás után rugalmas tüllhálót erősítettem a körmeimre, és a lila területet szivacs segítségével bepamacsoltam Moyra Transzferfólia ragasztóval. A keletkezett ragacsba száradást követően ecsettel Essence pigmenteket terítettem foltokban: Aranyat, zöldet, barnát, kéket. A felesleges pigmenteket legyezőecsettel lesöpörtem, majd a hálót levéve, a kezemet leöblítettem folyó vízzel, így sikerült a bőrömet is megszabadítani a finom pigmentportól, ugyanakkor a félkész művemet sem tettem tönkre.
A Teljes felületre újra az Isadora fedőlakkot kentem, majd a Miss Sporty Metal Flip lakkból elkészítettem a mintákat vékony ecsettel. A plasztikus indák felületét ezek után még megbolondítottam kedvenc nevenincs mélyvörös lakkal.
Fedőlakkot a kész körmökre már nem kentem.









Felhasznált körömlakkok

Sally Hansen Complete Salon – 419 Hidden Treasure
Moyra – No 54 gyöngyházas bordóslila
Miss Sporty Metal Flip – 040 zöldeslila duokróm
Nevenincs gyöngyház mélyvörös
IsaDora Gel Nail Lacquer Top Coat

Egyebek

Tüllháló
Moyra Transzferfólia Ragasztó

Essence Colour Arts Pigments – arany, zöld, barna, kék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése