2015. december 2., szerda

Obsession (dry marble-2015)


A 2015-ös év számomra a duokróm/multikróm/kaméleon lakkok iránti megszállottságommal indult! 




Csodálatos élmény, amikor a különböző szögből érkező fények hatására, a körmökre kent festék elkezd vibrálni, és hirtelen többet mutat meg a világból, mint aminek a befogadására képes vagyok. A látvány el tudja feledtetni velem, hogy emberként nem a látás a legerősebb oldalam, és hogy a szemem ezt leszámítva sem a régi! :D  


Egy olyan manikűrt terveztem, amelyben a lehető legtöbb, legizgalmasabb duokróm árnyalatomat vonultatom fel, egy marble-minta keretein belül. A motívum inspirációját Tartofraises egyik videója nyújtotta, de én nem akrilfestékkel szántam megvalósítani. 


Akkor már második alkalommal alkalmaztam a saját kézzel gyártott marble-matrica ( dry marble) technikáját, melynek során egy irattartó fóliára készítettem el az öt db, nagyjából körömméretű, ovális motívumot úgy, hogy egy dúsan felkent alaprétegbe felcsöppentettem a különféle duokróm lakkokat, majd egy vékony ecsettel összehúztam a cseppeket. A még nedves motívumokba további pöttyöket tettem egy pontozóval. 


A körmeimet ezek után két rétegben kifestettem a minták alapjaként is használt lakkal: Crystal Nails 114-es árnyalat.
Körülbelül 10 órás száradást követően a matricákat lehúztam a fóliáról és egyesével haladva felapplikáltam őket a kész lakkozás felületére, egy átlátszó, friss lakkrétegre. Ahogy példaképem, úgy én is törekedtem arra, hogy legyen néhány nem teljesen egészkörmös minta, hogy még izgalmasabb legyen a végeredmény.
A felesleg eltávolítása után Essence BTGN fedőlakkal zártam a manikűrt.




Felhasznált körömlakkok

Crystal Nails Long Lasting – 114
Colour Alike Duochrome – 535
Look by Bipa Special Effect – Nr8 green changer
Essence Colour&Go – 164 crazy fancy love
Moyra Aqua Jeans Effect – 316 Deep Forest
Vollaré City – 300 zöld-fehér kaméleon

Essence BTGN Magasfényű Fedőlakk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése