2015. december 1., kedd

No Water Marble-Rózsakert (2014)


Hosszasan vajúdtam ezzel a teljesen egyszerű marble-technikával kivitelezett rózsamintával, de bármelyik alaplakkom fölé próbáltam elkészíteni, nem éreztem elég ütősnek. 






A kitolási szakba végül a világ legszebb Sally Hansen körömlakkja juttatott el, amelyet nőnapra kaptam a páromtól. (Véleményem változatlan, nem ismerek ennél szebb, kifinomultabb gyöngyházfehéret)
Azonnal éreztem, hogy ez lesz a megfelelő :)





Alapként a SH szikrázó, gyöngyházfehérét vittem fel, két rétegben, az alsó után vártam egy percet, majd az ezt követően felkent középvastag rétegbe a köröm alsó sarkába csöppentettem két picike Avon sötétzöld csöppet.
A két zöld csöppbe ezután a Moyra Glamour zöldjéből cseppentettem.
Vékony ecsettel két irányba húzva két levélkét alakítottam ki. Fontos, hogy mindezt gyorsan csináljuk, amíg a lakkok teljesen nedvesek.
A levelek elkészülte után azonnal irizáló kövérebb rózsaszín csöppet cseppentettem a levelek találkozási pontjához. Ez lett a rózsa alapja. Ebbe az alapba Oriflame Palladium rózsaszínjébe mártott vékony ecsettel meghúzgáltam a szirmok vonalát, a középpont irányába mutató csigavonallá. Az én motívumomhoz leginkább hasonlító rózsaminta elkészítéséhez íme egy videó egy rendkívül tehetséges leányzótól, szívből ajánlom videócsatornáját megtekintésre!
A teljes száradás után áttetsző fedőlakkal zártam a manikűrt

Felhasznált körömlakkok

Sally Hansen Complete Salon – 851 Star Powder
Avon Nailwear Pro+ - Midnight Green
Moyra Glamour Shades Effect – No 801 fűzöld csillámos
Oriflame Power Shine Palladium – sötétrózsaszín

Catrice Gel-Like Fedőlakk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése