2015. december 1., kedd

No Water Marble-Kék Örvény (2014)


Jegesen hűs, tenger hullámzását idéző marble-manikűröm…imádtam minden pillanatban! :)






 No Water Marble-technikám alapjait, és sokrétű felhasználását Robin Moses-től tanultam, a hölgy művészete példaértékű számomra. 



Alapként az Essence szikrázó fehér lakkját kentem, két rétegben. Az első réteg száradása után a második vaskos réteget nem hagytam megszáradni, hanem azonnal kicsöppentettem három lakkcseppet a körömvégre:
1. Avon sötétkék
2. Moyra kék
3. Essence Effect 12 bejeweled
Acetonba mártott vékony ecsettel elkezdtem egymásba húzogatni a színeket, törekedve arra, hogy a körömágy irányába spirálisan tekeredjen a minta.
A felesleges, túláradó lakkot a másik kezem hüvelykujjával mindkét oldalon és a körömhegynél lehúztam
A manikűr menete eddig a lépésig az utolsó fotón látható, de kéretik figyelembe venni, hogy ezek csak a gyakorlás közben készített fotók, de kiindulópontnak jók lehetnek. :)
Amikor nagyjából megszáradt a lakkozás, a vékony ecsettel további apró indákat festettem a stratégiailag fontos területekre, a körömágyhoz közel és a széleken a sötétkék lakkból.

az elkészítés lépései a felső sorban balról jobbra, alsó sorban balról jobbra láthatók
A manikűr utolsó lépéseként kedvenc fedőlakkomat használtam. Lám-lám! A körömlakkos csoportkép alsó részén mit látnak szemeim? A mai napig kedvenc, saját kézzel vékonyra borotvált iskolai vízfestőecsetemet!




Felhasznált körömlakkok

Essence Colour&Go – 102 Sparkling Water Lily
Avon Diamond Sperkle – Stunning Cobalt
Moyra Glamour Shades Effect – No 807

Essence Sealing Top Coat


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése