2015. december 1., kedd

No Water Marble-A homok Virágai (2014)


Marble minta mi másból, ha nem homoklakkból? :D :D 




A fotókért jobban izgultam, mint a sikeres manikűrért, mert az Essence varázslatos homoklakkja tulajdonképpen nem más, mint egy galambszürke-ezüst bázisba ömlesztett holografikus csillámtenger, és ezt tudtam, hogy nem lesz könnyű visszaadni a képeken :)


Alapként ezt az Essence homoklakkot kentem, két, gyors rétegben, mert fél üvegcse kudarc árán rájöttem, hogy ezt a technikát homoklakkal csak úgy lehet normálisan kivitelezni, ha egyetlen vastag, nedves réteggel dolgozunk, máskülönben a mintázni szánt lakkok nem belefolynak, hanem csak "bőrözik" a homoklakk felületét.



A körömlemez szabad végének a sarkába először az Oriflame rózsaszínjéből húztam egy bő, nedves csíkot, átlósan, majd a Moyra matt szürkéből a köröm szélére. Ezt követően acetonos, vékony ecsettel két indát húztam fölfelé, utána a motívum mindkét oldalán visszafelé kettőt-kettőt, amelyeket a körömhegy középvonala felé irányítottam.
Ezúttal nem készültek fázisfotók, mivel a művelet nagyon hasonló az előzőleg bemutatott zöld indás manikűrhöz, csak az irány más, illetve két lakkot használtam az indák elkészítéséhez.

Felhasznált körömlakkok

Essence Sparkle Sand Effect – 183 be my lucky star
Moyra Matte Effect – No 406 sötétszürke
Oriflame Power Shine Palladium – sötétrózsaszín holo

Catrice Gel-Like Fedőlakk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése