2015. december 2., szerda

Moyra No. 35 (2014)


Ez a mani a Manikűrvadász-játék 12. fordulójára készült, és egyszerűsége ellenére szenvedtem vele, mint a kutya!
A legszebb fekete körömlakk, amit valaha láttam.




Nem hittem, hogy valaha is lesz bátorságom felkenni ilyen meghatározó, domináns felületben ezt a színt a körmeimre, de ez a Moyra elbűvölt első kenésre!


Ebben a fordulóban Dii egyik manikűrjét alkottam újra. Szembesülnöm kellett azzal, hogy nem tudok szépen, egyenletesen, három szabályos suhintással körmöt lakkozni, márpedig az ilyen sötét színű lakkozások esetében elengedhetetlen a tökéletes technika, javítani szinte lehetetlen. Ahol nem sikerült elsőre tökéletesen felvinni ezt a lakkot, azt a körmöt azonnal lemostam. A termék maga csodás. Egyetlen rétegben teljesen fed, krémesen, tükörfényesen, szinte el se hiszem, hogy párszáz Forintért kapható ma ilyesmi.

Tetten érhető holografikus fényhatás a csigák területén.

A körömhold közelébe vékony ecsettel, ívesen felvittem az ANNY arany lakkját, majd a száradást követően ezt a széles sávot megbolondítottam némi transzfer fóliával-ettől a holografikus effekt a csigák területén.


A nagy csigákat úgy képeztem, hogy az arany sávot a fekete lakkból húzott vékony vonalak segítségével három négyzetre osztottam, majd ezekbe a négyzetekbe vékony ecsettel fekete spirálokat helyeztem el.



A manikűrt a Sally Hansen fedőlakkjával zártam, de csak a felület egységesítése céljából, mert ez a Moyra fedőlakk nélkül is épp ilyen tükörfényesre szárad.
Ezt a munkát Szilvinél láthatjátok eredeti szöveggel.

Felhasznált körömlakkok

Moyra – No 35 éjfekete
ANNY – 514 Chrome Finish arany
Sally Hansen Big Shiny Top Coat

Egyebek

Moyra Transzferfólia Ragasztó

Moyra Transzferfólia holografikus arany

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése