2015. december 1., kedd

MentAmulett :) (2014)


Lovely St. Tropez feledhetetlen selyemlakkjai. Íme a folytatás, a mentaszín csodalakk főszereplésével.





A célom ezzel a manikűrrel az volt, hogy a mentazöld selyem felületébe körömékszert applikáljak némi ezüstszürke metálfényű lakk és természetesen a színben harmonizáló Lovely Rio felhasználásával.
A manikűr ezúttal két lépésben készült.




Először felkentem a zöld selymet, egyetlen vastag rétegben, majd a körömágy tövéhez cseppentettem egy közepes méretű Avon ezüstszürke mágneslakkot (jobb híján ez volt a legalkalmasabb) A csöppből lefelé és oldalirányban meghúztam a szokásos no water marble csigavonalaimat, majd némi száradás után következett a második lépés.
A Rio lakkból a félig száradt minta alapjába vékony ecsettel felkenegettem a szükséges (durva) mennyiséget, ügyelve, hogy a csigavonalas indák elejére is jusson az anyagból. Végezetül fogtam egy szép sötétzöld gyöngyházfényű lakkot és a teljesen megszáradt minták tetejére néhány mákszemnyi cseppet felvittem.....gyöngyök helyett. A tartósabb eredmény szempontjából célszerűbb olyan körömdíszítő félgyöngyöket használni, melyeknek lapos alapjuk van. Sajnos akkor épp (most sincs ez másként) nem volt ilyenem.


Ami ámulatba ejtett munka közben az, hogy ezek a selyemlakkok egy vékony ecsettel még úgy is mintázhatók, hogy más színt nem is használunk. Csak belenyúlunk az ecsettel és vonalakat húzogatunk a lakk anyagába, és a selymes textúra megtörik és minta rajzolódik a felület mélyén. Nagyon érdekes, érdemes kipróbálni ezt a furcsaságot is, amiről fotó ugyan nem készült, de tényleg így van. :)

Felhasznált körömlakkok

Lovely St. Tropez – Nr 1 mentazöld
Avon Colour Attract – Magnetic Metal
Lovely Rio – Nr 2 zöld glitteres ezüst homoklakk

Avon Nailwear Pro+ - Midnight Green (gyöngy helyett)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése