2015. december 1., kedd

Mágneses Mezők 4. Orchidea (2014)


Még mindig azt gondolom, hogy életem legszebb mágnesmintáit az utolsó fotón bemutatott biztosító tű hegyével rajzoltam. 






A biztosítótűre előzetesen rápattintottam egy kis darabka ipari mágnest, és vonalazás alatt végig rajta tartottam. A képen láthatjátok az első, ezzel a módszerrel elkészített gyakorló mintát, az egyszínű, két rétegben festett friss lakk felületében.

a kör alakú mágnes a biztosítótű kapcsolóján és a minta

Alap: Avon ezüstmetál mágneslakk, két gyors, vastag rétegben.
A köröm sarkába a Look by Bipa lila mágneses lakkját csöppentettem.
A mintákat a mágneses biztosítótű hegyével húztam a lila csöpp elhúzásával, a végén csigavonalakat formázva. Fontos, hogy a mintázandó teljes felületet egyenletes, vastag, nedves lakkréteg borítsa, mert ezzel a módszerrel a tű hegyét a felületbe mártva húzzuk a mintákat. Mint egy No Water Marble, csak MAGNETIC NO WATER MARBLE :)



Némi száradás után apró ecsettel Lovely BlinkBlink-ből kihalászott pelyhek kerültek a motívum központi részébe.
A manikűrt az Essence fedőlakkja zárta.

Felhasznált körömlakkok

Avon Colour Attract – Magnetic Metal
LOOK by Bipa Magnetized – Purple-1
Lovely BlinkBlink – Nr1

Essence Sealing Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése