2015. december 1., kedd

Mágneses Mezők 2. (2014)


Kissé nehezen kezelhető ez az Essence mágneses lakk, de a színe, a fénye csodálatos. 
Selymes, ugyanakkor enyhén fémes hatással bír.




A mágneses manikűrt minden esetben javallott körmönként, egyesével elkészíteni, mivel márkától függően különböző ideig és aktivitással reagálnak a részecskék a mágnes jelenlétére.



A manikűr érdekessége továbbá, hogy a körömlakk beszerzésével egy időben megvettem a márka Nail Art mágneses tollát is, ami azonban teljes pénzkidobásnak bizonyult, mert bár tönkre nem tett anyagilag, rövidesen kiderült, hogy egy biztosítótűre kapcsolódó mágnessel ennél kifejezőbb minta hozható létre.
Az első vékony réteg száradása ELŐTT vittem fel a második, normál réteget, és azonnal elkezdtem lassan mozgatni a mágneses tollhegyet a felszín fölött kb. 1,5 mm-re, körkörösen, kívülről befelé, így egy sejtelmes hatás érhető el.
Amíg száradt a felület, elkészítettem a körömágy mentén az ezüst sávot a Moyrával, vékony ecsettel.
A teljes száradást követően fedőlakkal zártam a felületet.

A pici pöttyöket a csodaszép CR Rainbow Stone lakkok egyikével, egy zöld csillámossal pontoztam.


Felhasznált körömlakkok

Essence Nail Art Magnetic – 12. Majestic Green 
Moyra – No 91 ezüst
CR Cairuo Rainbow Stone – No 3910

Catrice Gel-Like Fedőlakk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése