2015. december 1., kedd

Mágneses Mezők 1. (2014)


Még mindig nagyon szeretem az Avon Mágneses lakk-szériáját, és amikor beszereztem ezt az ezüstös sötétszürkét, rengeteget agyaltam, hogy a szokványos háztető/csík mintán kívül mit hozhatnék ki belőle.




Van ebben a körömlakkban valami misztikus, ami utánozhatatlanná teszi, és nagyon féltem tőle, hogy el fogom rontani, nem fog sikerülni bemutatnom olyannak, amilyennek megszerettem.


Alaplakk: Avon Gyémánfényű Sötétkék egy rétegben
Erre kentem egy rétegben az őskövület Essence áttetsző csillámosát.
A mágneslakk kör alakú foltja Avonnal készült, saját ecsetével, egy rétegben, miután csontra száradt az alapréteg.
A száradás előtt lassan csigavonal mintát képeztem az Essence Nail Art mágneses tollával, kívülről befelé.
A mágneses területből az alapréteg irányába vélony ecsettel indákat húztam, majd ezt fordítva, a kék alaplakkal is megtettem, ettől a szaggatott széli rész.


A felületet 10 perc után zártam a Catrice fedőlakkal, ami szerencsére nem bántotta a mágneses részt sem.
A mágneslakk területén lévő holografikus csillámszemcsék a lakkban vannak, mert IGEN, ez a csoda így néz ki, ettől különleges ma is az Avon Colour Attract kollekciója! :)




Felhasznált körömlakkok

Avon Colour Attract – Magnetic Metal
Essence Colour&Go – 04 Space Queen
Avon Diamond Sparkle – Stunning Cobalt

Catrice Gel-Like Fedőlakk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése