2015. december 1., kedd

Lovely Snow Dust Gyémántszemcséi (2014)


A gyémántszépségű Lovely Snow Dust egyetlen rétege feszít büszkén ezen az egyszerű francia manikűrön, az Essence  Gel Nails At Home megboldogult készletének géllakk rétegei között.






Minden idők legszebb fehér homoklakkja, örök szerelmem a Lovely Snow Dust Nr 2-ese. Órákat töltöttem el azzal, hogy megfejtsem, megörökítsem, halhatatlanná tegyem a varázslatát. Limitált széria részeként térdig lejártam a lábam, mire beszereztem az első példányomat, és jól emlékszem, hogy sírva fakadtam, amikor a pénztártól való távozás után megpillantottam az üvegcsét a délutáni napsütésben. A Krémmánián , véleményben osztottam meg elsőként az örömömet és az élményt, az egyetlen általam ismert fórumon, ahol az ehhez hasonló kozmetikai katarzisok lelkes fogadtatásban részesülnek :)


Ez a manikűr egyúttal hivatott bizonyítani, hogy az Essence Gel Nails At Home-készlet elemei tökéletesen működtek más márkák termékeivel, hiszen itt a Lovely Snow Dust-on kívül két réteg Miss Sporty Francia manikűrlakkot is csempésztem a homoklakk alá, teljes felületre. Ez volt az első nyilvános,  géllakkok felhasználásával alkotott munkám, amely bevezetett az otthoni géllakkozás rejtelmeibe. Eme manikűr óta vallom, hogy a Lovely Snow Dust angyali fehér lakkjának teljes szépségét átlátszó géllakk rétege alól tudjuk szemlélni teljes pompájában.

Lovely Snow Dust Nr 2 a szabadszélen egy rétegben, átlátszó géllakkal fedve
Az Essence Gel Nails At Home készlet gyártását időközben befejezte a cég-talán nem volt ez véletlen. Személyes tapasztalataim alapján, tapasztalatlan kézben maradandó károsodást lehetett okozni a természetes körömlemez felszínében, tekintve, hogy lehúzható géllakként vezette be az Essence.

Felhasznált körömlakkok

Lovely Snow Dust – Nr2 fehér
Miss Sporty Et Voilá francia manikűr, tejfehér

Egyebek


Essence Gel Nails At Home kezdőkészlet valamennyi terméke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése