2015. december 2., szerda

Lázadó Menyasszony (2014)


A menyasszonyi manikűr, amely minden íratlan szabályt megszeg. 




Semmi finomkodás, túltervezettség, egyenletesség. Sehol egy kövecske, vagy bájos, tipikus motívum.
Azt szerettem volna elérni, hogy aki viseli, abszolút dögösnek, magabiztosnak érezhesse magát a nagy napon, amikor minden szem rá szegeződik. Ez a manikűr kiváló kiegészítője lehet szerintem egy lázadó, hófehér bőr menyasszonyi ruhának, titkolt vágyam egyszer egy ilyet magamra ölteni! :) Az inspirációt Krémmániás barátnőmnek, Natalie-nak köszönhetem, aki kendőzetlenül kifejtette véleményét a szabálytalanság szépségéről, és igaza volt! :)


Alapként 3 rétegben vittem föl a selymes fényű fehér lakkot. Száradás után a körömvégekre az Avon aranymetáljával szabálytalan, csipkésen szaggatott francia körömvéget készítettem, mely az egyik oldalon magasba tör.
A francia vég területére az IsaDora hófehér repedezős lakkja került, ez alól kandikál ki az arany alapréteg.
A teljes felületre a világ legjobb gélhatású fedőlakkját kentem, amelynek 5 perces (!) teljes száradási ideje után elkészítettem a plasztikus, szabálytalan aranyindákat az Avon lakkból építkezve. Az IsaDora fedőlakkal kapcsolatos túlfűtöttnek tűnő véleményemet azóta is fenntartom, csupán az ára miatt vásárolom ritkán.






Felhasznált körömlakkok

S-He Stylezone – 120 selymes fényű fehér
Avon Nailwear Pro+ - Golden Vision
IsaDora Graffiti Nail Top – 815 Linen (fehér repesztőlakk)

IsaDora Gel Nail Lacquer Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése