2015. december 2., szerda

LakoDalom Rózsákkal :) (2014)


Nagyon-nagyon ráizgultam tavaly a piCture pOlish LakoDom nevű, varázslatos, holopelyhes fehér körömlakkjára, de akkor lecsúsztam róla, ma pedig már tudom, hogy a Sors akarta így.




Azt gondoltam ki, hogy készítek magamnak egy hasonló hatást idéző lakkozást, amelyet némi röntgenrózsával szántam feldobni. A minta abszolút kedvencem, és lelkesen fogtam hozzá a megvalósításhoz.
Alapként ae első üvegcse hófehér, haldokló Moyrámat kentem fel, két rétegben, erre került a Lovely BlinkBlink kristályos pelyhese, majd az Avon platinumja.
Nem akart nekem megszáradni ez a négy réteg lakk, az istennek sem, de mielőtt feladtam volna, előszedtem az Essence BTGN-jét, amelyet nyár óta nem használtam, a rossz tapasztalatok miatt, most viszont nagyon szépen együttműködött velem, és csontra szárította az alapozást.


A minták.....nem lettek jók, mondhatni elcsesztem ezt a manikűrt rendesen, mert lakk helyett bizony akrilfestéket kellett volna már végre használni!!!! :) Vékony ecsettel, a sötétlila SH lakkból készültek, majd a felületet zártam az Avon Platinummal, gyakorlatilag ötödik rétegként alkalmazva ezt a lakkot. Ez volt az a pillanat, amikor az Essence BTGN feladta a küzdelmet, és bebuborékosodott az egész lakkozás. Messziről jól néz ki, de a közeli fotókon szánalmas mutatvány az egész.


buborékóceán :(

Újra el fogom tehát készíteni, ezt pedig itt mégiscsak megmutatom Nektek, hogy lássátok, mi volt a kindulópont! :)

Felhasznált körömlakkok

Moyra – No 03 hófehér
Lovely BlinkBlink – Nr7
Avon Nail Experts Platinum Top Coat
Sally Hansen Complete Salon – 858 Belle Of The Ball

Essence BTGN Magas Fényű Fedőlakk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése