2015. december 2., szerda

KIKO Jégkásával (2014)


Nagyon odavagyok a zöldekért, ez pedig ékkőként tündöklik, ízig-vérig nyár, jegesen friss árnyalata igazi boldogságbomba! 




A varázslatosan szép, különleges színű, ragyogó zöld KIKO lakkot Natalie-tól (Krémmániás barátném)kaptam 2014 forró nyarának egy nevezetes napján, és alig vártam, hogy teljes szépségében megmutassam! :) A finise számomra egyelőre nem behatárolható, de ha közületek valaki tudja, hogyan nevezik hivatalosan ezt a finist, szépen kérem, jelezze felém megjegyzésben!


Hetekig dilemmáztam, hogy milyen formában mutassam be , végül hirtelen megvilágosodtam, és ráéreztem, hogy ezt a szépséget a Lovely gyémántos fehér homoklakkjával kell társítanom, semmi mással!
Alapként a KIKO zöldet kentem két rétegben, melyet az Isadora Gél-fedőlakkjával zártam, mert egyedül ennek a normál fedőlakkomnak a felülete alkalmas arra, hogy 3D motívumokat építsek rá normál körömlakkokból, hasonlóan a műköröm alapanyagokból létrehozható díszítésekhez. Ma már természetes találtam más alternatívákat is eme lakk kedvezőbb árú portékával való helyettesítésére, ami megnyugtató gondolat! :D


a zöld lakk finise itt látszik a legszebben

A mintát vékony ecsettel vittem fel, ívesen, finoman, három rétegben, a rétegek között egy-két percet vártam a száradási időre. A manikűr utólag már nem kapott fedőlakkot, mert meg akartam őrizni az erősen plasztikus hatást. A díszítést többen menyasszonyi manikűrként méltatták, és bevallom, én is érzek benne némi esküvős varázslatot, ami részben talán a motívum alakjának, részben a Lovely homoklakkjának köszönhető.

A Lovely fehér homok lenyűgöző látványa
ahogyan áttetszik a fehér homoklakk első rétege alól a zöld - erre nincsenek szavak! :)

Felhasznált körömlakkok

KIKO – 531 élénk, ragyogó hideg zöld
Lovely Snow Dust – Nr 2 fehér homoklakk

IsaDora Gel Nail Lacquer Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése