2015. december 1., kedd

Karácsonyi Ötpercesek (2013)


Rendhagyó manikűrrel készültem 2013 karácsonyára, mert egy kézen szerettem volna öt különböző mintát bemutatni.




Célom az volt, hogy olyan lakkozásokat valósítsak meg, amelyek alapvető színekből, gyorsan, minimális kézügyességgel, akár karácsonyi készülődések forgatagának rövid szüneteiben is elkészíthetők, mégis ragyogóak, ünnepiek.


Alaplakk: MInd az öt mani esetében kedvenc Avon pro+ zöld lakkomat használtam két rétegben.

Díszítés 






Hüvelykujj: Aranymetál lakkal, 100Ft-os ajakecsettel egyenetlen francia körömvéget festettem. Az egyenetlenségeket tollbetét hegyével pontozott aranymetál pöttyökkel lepleztem :) Rövid száradás után a Manhattan Lotus Effect csillámlakkot alkalmaztam a teljes felületen.
















Mutatóujj: Egy mosogatószivacs darabkát kipöttyintett aranymetál lakkcsöppbe mártottam, és körömhegytől fölfelé felpamacsoltam, ügyelve, hogy fölfelé haladva halványodjon a hatás. Ezt követően a Jollie France zöld mikrocsillámos fedőlakkját alkalmaztam teljes felületen














Középső ujj: Aranymetál sávot festettem a köröm középvonalában, a széli pöttyözés trükkje eltünteti az esetleges bénázásaimat :) A sáv közepére gombostűfejjel pöttyöztem a zöld alaplakkból. A két szélén lévő zöld sávot a Manhattan csillámjával áthúztam vékonyan













Gyűrűsujj: Gombostűfejjel, illetve tollheggyel szabályos pöttyöket csináltam a köröm tövétől befelé.



















Kisujj: A teljesen száraz alaprétegekre egyetlen vastag rétegben kentem az aranymetált, majd összegyűrt alufóliadarabkával összebarmoltam a felületet. 














Mind az öt manit az akkori kedvenc kedvenc Essence fedőlakkom zárta.

Felhasznált körömlakkok

Avon Nailwear Pro+ - midnight green, golden vision
Manhattan Lotus Effect – 10S
Jollie France – zöld holografikus csillámos topper

Essence Sealing Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése