2015. december 2., szerda

Igen! :) (2014)


Ezt a merész menyasszonyi manikűrt magamnak terveztem, és egy kísérletsorozat része volt.




3D-s körömmintákat festettem akkoriban, és elsőként ezen a manikűrön hagyományos körömlakkokkal dolgoztam, azonban natúr, áttetsző géllakkozott felületre építettem föl a motívumot. A géllakk-alap nem kifejezetten ehhez a manikűrhöz készült. A körömhossz növelése és a stabilitás céljából hónapokig színtelen géllakkmanikűrt viseltem és annak felszínét lakkozgattam. A módszerre a későbbiek során egy bejegyzés erejéig vissza fogok térni.



Hagyományos alaplakkot ennél a munkánál nem használtam, csupán a szabadszélre vittem föl a francia tollal a hófehér körömvéget, majd a kedvenc Lovely opálos színű körömerősítőjét. Ezt követően a minták alapját festettem meg a francia tollal, majd erre vékony ecsettel felhordtam a Lovely fehér homokját.
A minta holografikus pelyhei a Catrice Haute Future egyik lakkjából származnak, pecázós módszerrel. Sajnos a pelyhek valódi szépségét nem sikerült a fotókon megörökíteni.
Némi száradás után a teljes felületre az Avon Platinum fedőlakk került, két rétegben, a minták területén látható 3D-s indákat pedig az IsaDora arany homokjával építgettem, három rétegben, az indák felületét végső simításként az Avon Pro+ aranymetál lakkjával zártam.

A jobb oldali körmön egy villanásnyi fényorgia erejéig tetten érhető a pelyhek holografikus csillámlása.


„Azt gondolom, hogy ez volt az utolsó 3D-s manikűr, amelyet normál lakkokkal készítettem, mert macerás, és a motívumok sem pontosak ezzel a módszerrel. Ezennel átnyergelek a géllak+3D-s UV-ra kötő zselék alkalmazására, hogy amikor majd ténylegesen megkéri a kezem az ILLETŐ, akkor büszkén viselhessem egy hasonló, de tökéletesen kidolgozott kézen a gyűrűjét! :) „ -Nos, ez egy elhamarkodott kijelentés volt, a mai napig szívesen készítek domborműveket hagyományos körömlakkokból…SŐT.


Felhasznált körömlakkok

Lovely Nail Care Strongly Regenerating (opálos fehér körömerősítő)
Fing’rs French Pen – franciamanikűr toll
Catrice Haute Future Holographic Flakes – C01 Holo is the New Holo (topper)
Lovely Snow Dust – Nr 2 angyalfehér
Avon Nail Experts Platinum Top Coat
IsaDora Sugar Crush – 116 Gold Crush (arany homok)
Avon Nailwear Pro+ - golden vision

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése