2015. december 2., szerda

Hűs Marble Színorgia (2014)


Ismét főszerepben az Avon Gel finish Royal Vendettája! :) 




No Water Marble technikához kiválóan működik, mert egyetlen vaskosabb rétegben gyönyörűen, egyenletesen fed, nem extragyors száradású, és a mintázáshoz használt különféle árnyalatok csodásan simulnak, örvénylenek a felületében. Egysíkú lettem volna 2014-ben? Meglehet, de ez a technika egyszerűn kimeríthetetlen kincsesbánya, muszáj voltam újra és újra érte nyúlni, kérlek, nézzétek el ezt nekem. :)


Alapként az Avon Gél Finisht kentem egy rétegben. A száradás előtt villámgyorsan felpöttyöztem a minta árnyalatait, majd íves "Z"- vonalvezetéssel, tűvékony ecsettel összemixeltem a felületet.
A stratégiailag fontos területekre apró, ezüstszínű kövecskéket nyomkodtam, majd áttetsző fedőlakkal zártam a manikűrt.










Felhasznált körömlakkok

Avon Gel Finish – Royal Vendetta (P824)
Aden (tulipánkupakos) – No 51 ragyogó pávakék
Vollaré Da Vinci – 61 málnaszín gyöngyház
Moyra – No 91 ezüst

Essece Sealing Top Coat


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése