2015. december 1., kedd

Gyémántmezők Madártávlatból (2014)


Mint egy idegen bolygó felszíne, egy szikrázó, mesebeli táj a felhők takarásában. A manikűr neve így született.




Főszereplője az egyik legkedvesebb homoklakkom, az Essence sötétszürke holografikus csillámos Sparkle Sand Effect lakkja, ami sajnos, már nem kapható. Úgy gondoltam, hogy ezzel a munkával állítanék méltó emléket neki, a fájó búcsú előtt.


Alapként a Moyra krémfehér fehér lakkját kentem egyetlen vastagabb rétegben a teljes körömlemezre, elképesztő fedésű körömlakkról beszélhetünk esetében, mert már egyetlen gazdagabban felkent réteg maximális fedést nyújt, és az árnyalat a tökéletes hófehéret testesíti meg. Nem törtfehér, hanem 100% gazdag, krémes állagú, fényes felületűre száradó fehér. Sajnos az ecset számomra nem tökéletes, hengeres, sokat bakizom vele a hátsó bőrredő mentén.


Második lépésként a sötétszürke homoklakkot vittem fel a köröm oldalától kb 1/3-áig, majd vékony ecsettel spirálisan kialakítottam a minta alapját a nedves lakkok felületében, végső mozzanatként a köröm hegyéhez közelítve ívet hoztam létre, lágy csigavonallal.



A minta alapját géles fedőlakkal zártam, és csontra szárítottam.
Ezt követően a csigás ív területére vékony ecsettel apránként felkentem még pluszban homoklakkot, hogy plasztikussá tegyem a mintát, utolsó simításként ezüst homoklakkot is használtam a csigák végéhez.



Felhasznált körömlakkok

Moyra – No 03 fehér
Essence Sparkle Sand Effect – 165 Here’s my number
Lovely Snow Dust – Nr3 ezüst homoklakk

Catrice Gel-Like Fedőlakk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése