2015. december 2., szerda

Galaxis (2014)


Ez a munka a Manikűrvadász 13. fordulójára készült. 



Galaktikus Tükörtojás körmön :D


A játékban akkor Réka manikűrjét választottam újjászülés céljából. Egyszerű műveletnek tűnt egy Galaxis-manikűr elkészítése, mégis napokig kísérleteztem a legmegfelelőbb lakkok kiválasztásával, és a hagyományos szivacsos technika sem volt kedvemre való, mert szerettem volna minél realisztikusabban ábrázolni a végtelen teret, a csillagködöket és egy igazi "spirál galaxist" is körömre vinni. A legjobb eredményt a Saran Wrap-technika alkalmazásával értem el, a fotókon már ezt látjátok.


Alapként egy akkori új kedvencet, a Colour Alike Black Saint fekete alapban holografikus csillámos árnyalatát kentem. Mesés ez a lakk, abszolút nyújtja a csillagos égbolt élményét, belenézel a rétegébe és a végtelent látod.
A csillagködöket pár darab apró galacsinná gyűrt nejlonfólia darabkával nyomogattam a száraz alapra, a fehértől haladva a sötétebb, dominánsabb színek felé, rétegezve. Utolsó simításként a csillagködök területébe még belemásztam kicsit az alaplakkból, vékony ecsettel, a térhatás kedvéért.
A galaxis spirálját vékony ecsettel készítettem a hófehér Moyrámból, apránként. Spirál galaxisom így utólag már erősen emlékeztet a tükörtojásra! :D


Pár fehér pöttyöcskét tettem még ide-oda, majd Essence BTGN. Az eredeti szövegemet és az akkor közzétett manikűrt Andinál olvashatjátok. Kedves Andi, köszönöm a segítségedet! :)




Felhasznált körömlakkok

Moyra – No 03
Avon Nailwear Pro+ - Cosmic Blue
Moyra Holographic Effect – No 251
Avon Gel Finish – Envy mély smaragdzöld
Moyra Glamour Shades Effect – No 807 kék csillámos
Oriflame Power Shine Palladium – sötét rózsaszín holo
Rimmel 60 Seconds – 450 sunny days
Essie – 514 Funships (korall)

Essence BTGN Magasfényű Fedőlakk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése