2015. december 2., szerda

Folyékony Rózsák a Hóban (2015)


A manikűr a Manikűrvadász 14. fordulójára készült. 





Ez egy különleges forduló volt számomra, mivel külföldi bloggerináktól vadászhattunk. Az én áldozatom Emma egyik meseszép manikűrje volt, amelynek szépségét nehéz volt újragondolni. Az alaplakk megtalálása okozta az első gondot, ami akkor nyert végső megoldást, amikor végre sikerült egy érzésem szerint majdnem tökéletes PP LakoDom-hasonmást kivernem. Őt használtam alapként a rózsamotívumok alá. A mai napig imádom ezt a lakkomat, fantasztikus kutyulmány, nagyon büszke vagyok rá! :)



A rózsák No Water Marble-technikával (mi mással :D ) készültek az alap kettős, nedves rétegébe, tűvékony ecsettel. A kék alapszínű körmökön a rózsákhoz használt Essence lakkom feszít, jégkristályosítva a Lovely BlinkBlink-el. Fedőlakk egy rétegben, az akkori új kedvencemmel. Félgyöngyök helyett a szépséges Lovely Snow Dust fehéret pöttyintettem, szerintem nem volt rossz döntés.

A LakoDalom, a bandi-lakk! :D

A forduló során a munkámat és az ahhoz tartozó rövid leírást Bella tette közzé, a Manikűrvadász-játék megálmodója, és itt láthatjátok.



Felhasznált körömlakkok

Essence Colour&Go – 180 it’s raining men!
Lovely BlinkBlink – Nr7 jégpelyhes átlátszó
Lovely Snow Dust – Nr 2 fehér homoklakk

Essence Gel-Look Plumping Top Coat
Frankenem - "LakoDalom"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése