2015. december 1., kedd

Étcsokoládéba Mártott Rózsák (2014)


Általában kerülöm a barnát, ezt a csodaszép Kiko étcsokit azonban régóta terveztem már bemutatni, de valahogy egész évben nem éreztem elég szezonálisnak. 




Öt szem csokibonbon szeretettel Natalkának a Krémmániáról, aki fülembe ültette 2014 nyarának elején a bogarat, hogy készítsek néhány csokoládé ihlette manikűrt, és ennek a próbálkozásnak az első eredményét láthatjátok.


Alapként a Kiko csokibarnát kentem EGYETLEN rétegben, eszméletlen ezeknek a KIKO lakkoknak a fedése, és fénye! Erről a barnáról a frissen olvasztott csoki jutott eszembe, pici rummal spékelve :)
A köröm középvonalába néhány pici csepp Misslyn selyem bézs került pontozóval a teljes hosszra. Ezeket a cseppeket vékony ecsettel indákká dolgoztam a nedves felületben, majd száradást követően a körmök hegyére aranymetállal elkészítettem a rózsa motívumokat….talán nem kellett volna, a csipkefinom marble-indák a metálrózsák nélkül voltak tökéletesek.


A manikűrt áttetsző fedőlakkal zártam, és ismét meg kell állapítsam, hogy ez az Essence Sealing fedő nagyon tudott! :) Mesés, gazdag, telt gélfény.

Essence Sealing Top Coat egy rétegben...nyálcsorgató látvány






Felhasznált körömlakkok

Kiko – 374 rumos csokibarna
Avon Nailwear Pro+ - Golden Vision
Misslyn Silk Touch – 05 bézs selyemlakk

Essence Sealing Top Coat


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése