2015. december 1., kedd

Essence Sparkling Water Lily (2014)


Ez az Essence lakk szerelem volt első látásra, be is táraztam két példányt a biztonság kedvéért. Imádtam a fényét, színét, felületét, száradási idejét, ecsetjét. 



Tulajdonképp ez volt első lakkozásom, amelynek során nem kellett javítanom a kontúrokon a hátsó bőrredőnél, mert nem futottam ki vele a körömlemezről.


Magától értetődő volt számomra, hogy csillámlakkal házasítottam össze.
Alapként kentem az Essence lakkot két rétegben.
A Manhattan Lotust vékonyra borotvált 100Ft-os ecsettel vittem föl gazdagon, hogy plasztikus legyen a felület. 


Az utolsó simítást az Avon Opal-lakkból kihalászott pelyhek adják, a már említett ecsettel felsimogatva. 
A száradási idő vége felé ujjbeggyel még kicsit átlapogattam az extrán érdes felületet, mert nem volt szívem fedőlakkot használni, és bezárni ezeket a csillámokat :)

Felhasznált lakkok

Essence Colour&Go – 102 sparkling water lily
Manhattan Lotus Effect – 10G

Avon Opál Fedőlakk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése