2015. december 6., vasárnap

Béke (2015. november 25.)


És most következzék egy békés őszi naplemente a körmeimen. 



Második alkalom volt, hogy Szilvi blogján vendégeskedtem, és ezúttal a BÉKE és BIZALOM-fogalmakat boncolgattuk. Az én manikűröm a BÉKE-témát dolgozta föl, míg Szilvi a BIZALOM-szóval álmodott egy minden porcikájában tökéletes körömdíszítést. Katt ide a páros gyönyörűségért! :)
Én a manikűrömön keresztül azt szerettem volna bemutatni nektek, hogy mennyire színes, fényes, zajos az én békém, és milyen távol állok a hófehér, steril, világbéke-élménytől.


A naplementét gyöngyházfehér alapra, laza szivaccsal felvitt színátmenetes körmökön jelenítettem meg. Ennek során első lépésben a szivacs segítségével a hátsó bőrredőtől a szabadszél irányába a középkéktől a piroson át az aranyló zöldig öt szín felhasználásával készítettem színátmenetet, majd a felület száradását követően ecsettel, színben harmonizáló glitteres és pelyhes lakkokat dolgoztam rá, hogy naplementeszerű fényhatást imitáljak.



A körmökön a lenyugvó nap fényét néhány fa ága mögött csodálhatjuk. Késő ősz lévén a fák ágai már, csupán néhány madárka ül az ágak csúcsán, mielőtt nyugovóra térnének. Az ágak és madárkák Moyra éjfeketéből készültek, vékony ecsettel. Tudom, hogy ez a történet nyomdalemez segítségével tökéletesen, egyszerűen megvalósítható, de én még mindig hiszem, hogy egyetlen nyomdázott motívum hibátlansága sem helyettesítheti a kézzel festett pillanat véletlenszerűségét. 



A minták felpingálása előtt, az alapozás egységesítése céljából Lovely Matt Fedőlakkal egy bő rétegben megkínáltam a felszínt, majd a teljes száradást követően porcelánfinomító bufferrel az enyhén kiálló pelyhek miatti egyenetlenségeket eltüntettem. Ez fontos lépés akkor, ha akadálymentes pályán szeretnénk tovább mintázni.






A hüvelykujjamon lévő virágokra nem tudok magyarázattal szolgálni. Munka közben jutottak eszembe és valamiért úgy éreztem, ott a helyük. Automatikusan nyúltam a körömtőben alkalmazott Royal Vendettámért és az ecsetemért.

Felhasznált körömlakkok


1. Alapréteg: Sally Hansen Complete Salon: 851 Star Powder

2. Színátmenet: Avon Gel Finish: Royal Vendetta
                          Glam Polish: Smash!
                           Franken lakk: „Vérnarancs”
                           Vollare Da Vinci: 244 aranysárga
                           ANNY: 368 hello Hollywood

3. Glitterek színátmenetben: Franken: „Sellővér” (kékeszöld pelyhes)
                                              Essence Effect nail polish: 17
                                              Golden Rose 3D Glaze Top Coat: 14

4. Virágok ecsettel: Avon Gel Finish: Royal Vendetta
                                Vollare Da Vinci: 244 aranysárga

5. Faágak, madarak: Moyra No. 35 fekete

6. Fedőlakkok: Lovely Matte Top Coat

                        China Glaze: Everglaze Active Top Coat                                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése