2015. december 2., szerda

Egyetlen (2014)


2014 nyarán szerelmes lettem egy csomó néhány ANNY körömlakkba. 




Egyszerűen csak álltam a polc előtt, földbe gyökerezett lábbal, és azt a négyet, ami megszólított, a kosárba tettem. Csodás, ragyogó árnyalatokra tettem szert, de szomorúan szembesültem azzal, hogy a fotókon nem azt láttam, amit láttatni szántam. Nappali fény kellett volna, ma már tudom.


Mivel a Douglasban akkor ajándékba adtak ehhez a darabszámhoz két kifutó bársonyos mohazöld árnyalatot, így tulajdonképpen megtakarításként könyveltem el a megfontolt ámokfutásomat vásárlásomat :D A manikűr kizárólag ennek az öt lakknak a felhasználásával készült. 


Alapként az irizáló halvány rózsaszínt használtam, melynek nedves rétegébe irizáló lila csöppeket tettem. Ecsettel No Water Marble indákat kuszáltam a felületbe, majd némi száradás után egyszerűen csak kiegészítettem az indák vonalait arannyal, bronzzal, és a bársonyos zölddel, egy vékony ecsettel.
"EGYETLEN", mert soha többé ugyanezt a mintát nem tudom megismételni, és úgy örült a szívem, amikor festettem, mint azelőtt soha.





Felhasznált körömlakkok

ANNY – 505, 514, 465, 517, 368

IsaDora Gel Nail Lacquer Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése