2015. december 3., csütörtök

Duokróm Selyembarokk (2015)


Imádom a barokk motívumokat. Ha sikerül olyan körömlakkokat találnom a készletemben, amelyek szemnek kellemes módon harmonizálnak egymással, akkor magam elé veszem őket és meglódul a fantáziám. 




Végre kiélhetem a hajszálvékony csigakunkorok iránt érzett elragadtatásomat, magától repül az ecset a kezemben, mintha szárnya volna. Ez a munka a Manikűrvadász 15. fordulójára készült, Dii két manikűrjét gondoltam újra és forrasztottam össze egyetlen díszítésben. ( egyik, másik )


Első lépésként a körmeimre felfestettem a sárga kaméleon lakkot két rétegben, majd mosogatószivacs segítségével elkészítettem a színátmenetek területét a vörös duokrómmal.


A felületet az IsaDora fedőlakkommal zártam, majd a csontszáraz felszínt vékony ecsettel plasztikusan megmintáztam a zöld-arany duokrómmal. Az indákat felülbíráltam még némi vörös duokrómmal azokon a helyeken, ahol a minta kérte ezt a színhatást. Öhm, nagyon nehéz volt leállni ezzel a művelettel, mert igyekeznék ugyan törekedni a letisztult egyszerűség irányába, de nem tudok erőszakot tenni magamon, és folyton túldíszítem a körmöket. Kezdem elfogadni, hogy ez vagyok én! :)





Annyira beleszerettem ennek lakkozásnak a fényébe és a színhatásába, hogy megszegve munkahelyem szabályait, két napig viseltem és szívszakadva mostam le végül. Az elkészült munka fotóit és a leírásomat Pankánál olvashatjátok. Köszönöm Panka a segítségedet! :)


Felhasznált körömlakkok

L’Oréal Color Riche Le Vernis – 307 Lemon Shilver sárga-zöld kaméleon
Flormar Duochrome – 190 vörös-arany duokróm
Look by Bipa Special Effect – 306 zöld-arany duokróm

IsaDora Gel Nail Lacquer Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése