2015. december 4., péntek

Dry Marble Szerény Nefelejcsekkel (2015)


Egyik legkedvesebb munkám volt idén nyáron ez a dry marble-technikával készített manikűr. 




Imádtam a főszereplő lakkok grafitszürke-gyöngyház sárga egybefonódását, a különleges, selymesen fénylő összhatást.  Alapként a Sally Hansen átlátszó fedőlakkot használtam, körmönként beleapplikálva a még nedves felületbe az előzetesen "bugyin" szárított gyöngyházsárga-grafitszürke marble matricáimat.




Később, újraalkotván ezt a manikűrt, rájöttem, hogy fölösleges felhajtás volt az irattartó fólián elkészíteni az alap marble mintáit, mert a körmön azonnal, gyorsan is elkészíthető, de akkor nem tűnt kézenfekvőnek az a megoldás.



























A matricák applikálását követően átlátszó gél lakkal zártam a felületet, melyet visszamattítottam, és stratégiailag fontos területekre felkínlódtam vízfestékkel pár Nefelejcset, mert nélkülük ez a manikűr túl egyszerű lett volna.
A munkát átlátszó gél lakkal zártam, és egy napig viseltem, mert a munkám során bizonyára nem aratott volna osztatlan sikert.

Felhasznált körömlakkok


Zoya – Brooklyn (gyöngyház sárga)
Catrice Visionairy – C04 Greyhound to Nowhere (matt effect grafitszürke)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése