2015. december 1., kedd

Diszkrét Homokcsigák (2014)


Ez a türkizkék Moyra homoklakk van annyira pigmentált, hogy finom minták létrehozására is alkalmas, mindamellett meghökkentően tiszta türkiz színe van...csak semmi visszafogottság! :D






Alaplakk: Moyra ezüstfehér egy rétegben
Erre kentem a saját keverésű „sellővér”-emet
Mivel fontos, hogy a homok minták alatt tükörsima legyen a felszín, ezért mielőtt homokoztam volna, az akkori kedvenc Essence fedőlakkomat használtam.
A minták úgy kezdődtek, hogy a körmök egyik oldalára felkentem a homoklakkot két finom rétegben.
A körömágy mentén apró korrekciókat végeztem vékony dekorecsettel.
A csigavonalakat ugyanezzel az ecsettel indítottam, majd a környezetüket tovább mintáztam. Az utolsó fotón jól látható, hogy körmönként három csigát készítettem, a fölső, nagyobb határozza meg a továbbiak elhelyezkedését. A végeredmény igencsak plasztikus és aprólékos lett, többen nyomdamintának hitték a motívumot.




Felhasznált körömlakkok

Moyra – ezüstfehér- gyöngyház
Frankenem – „sellővér”
Moyra Sand Effect – No 853 türkiz

Essence Sealing Top Coat






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése