2015. december 2., szerda

Az Ötödik Elem (2014)


Már régóta őriztem a tarsolyomban a zebramintát, amikor kitaláltam, hogy megmutatom ennek az érdekes és pofonegyszerű motívumnak a menyasszonyi verzióját az én, szivárványpigmentes olvasatomban! :)




Alapként a kedvenc Sally Hansen gyöngyházfehéremet kentem, két rétegben, amelynek felületét az IsaDora csodás, tükörfényes fedőlakkja zárta.


A teljes száradást követően vékony ecsettel vittem fel a mintákat, a köröm két szélétől befelé haladva, a Moyra ezüst metáljából, több rétegben, igyekezve, hogy jó plasztikus legyen.


"Ötödik elem"-ként pedig nagy örömmel állítottam csatasorba  Essence Colour Art pigmentjeimet, amelyeknek a motívumok színjátszó, szivárványos színét köszönhetem. Ezeket a pigmenteket egy külön kis cetlin három kövér csepp átlátszó bázislakkban dolgoztam el, majd a vékony ecsetemmel szépen felapplikáltam a minták felületére.











Felhasznált körömlakkok

Sally Hansen Complete Salon – 851 Star Powder
Moyra – No 91 ezüst
IsaDora Gel Nail Lacquer Top Coat
Essence Colour Arts Nail Base

Egyebek


Essence Colour Arts Pigments – lila, zöld, égszínkék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése