2015. december 20., vasárnap

Antikolt Agyvelő

Ugye nem gondoltátok, hogy megúszhatjátok az előző gyűrűkészítési egyszeregy bejegyzésemet anélkül, hogy az ékszert ott bemutató fotón villanásnyira látható manikűrömet részletesen kivesézném? :D :D



Ezt a manit ugyanis kizárólag azért készítettem lóhalálában, hogy a gyűrűvel pózoltathassam kissé a kezem, mielőtt útjára bocsájtom.


„Hiúság, bandita a neved!” …nem ismerek magamnál hiúbb embert. Az a nő vagyok, aki a boltba sem szalad le tökéletes frizkó nélkül és a minap varratszedésen is rúzsozott szájjal jelentem meg, éspediglen azért nem full sminkben, mert az arcom területéről szedték a varratot! :D :D
És amikor a hiúság és az én kattant elmém találkozik, akkor ehhez hasonló munkák születnek.


Visszakanyarodva a manikűrhöz. A gyűrű effektjét, a benne fellelhető lila-vörös-óarany színhatást figyelembe véve kezdem el lakkokat válogatni, nagyítólencse segítségével, erős fényben. Gyorsan megtaláltam azt a négyet, amelynek közreműködésével elkészült a díszítés, Saran Wrap-technikával.

KIKO 255 két rétegben


Első lépésben felkentem két rétegben a legszebb holografikus lilámat, amelyet PAncsitól kaptam ajándékba azokban az időkben, amikor a Zoya Payton-ért lelkesedtem ezerrel. Nos, ez ugyan nem a Payton, viszont az ő érdeme, hogy nem szenvedek Payton-elvonási tünetekben, ugyanis KIKO létére TÖKÉLETESEN kimeríti  a dögös holoszemcsés lila fogalmát, kiváló minőségben…és ha őszinte akarok lenni, akkor egyik jelenleg birtokolt Zoya lakkom ecsetével sem tudok ilyen tökéletes eredményt és felületet elérni.







Amikor csontraszáradt az alap, a körmök kb. felezővonaláig, enyhén hullámos ívben felvittem az Avon bársonyos, mélyvörös lakkját, amely maga a megtestesült elegancia és pompa ezen a színtartományon belül.











Vörös szőnyegünkre, száradást követően ráhúzunk egy réteg metál lilát, és minimális száradási időt engedélyezünk neki.


















Fogunk egy darab alufóliát, laza borsóvá gyűrjük, és apró, ütögető mozdulatokkal az alaprétegig belemászatjuk a sáv felületbe.









Ezt már engedjük teljesen megszáradni. Amikor a felület göröngyösre szikkadt, egy darab papírcetlire kicsöppentünk egy csepp gyöngyházsárgát, és egy új alufóliagalacsint belemártva végig tapogatjuk a sávot, óvatosan, hogy csak itt-ott ejtsünk néhány szabálytalan foltot.


Amikor én idáig eljutottam, megvilágosodtam és rájöttem, hogy ez a minta pont úgy néz ki, mint egy sérült agyvelő, vagy mint egy mély, zegzugos seb. Istenem, de jól jött volna ez a manikűr a Halloween lázában égve! :) A gyöngyházsárga Zoya lakk ráadásul félmattra szárad, ami plusz pontot jelentett ebben a szituációban.

A következő lépésben a mintát vékony ecsettel, a kicsöppentett gyöngyházsárgával finoman kontúrozzuk, ezzel egyidőben a minta közepe felé a göröngyök tetejére besimogatva a színt, antikoljuk a felületet.


Végezetül a legjobb minőségű gél finisű fedőlakkunkat gazdagon ráterítjük, hogy dimenziót adjunk a látványnak.






Benneteket mire emlékeztet ez a minta?


Felhasznált körömlakkok

KIKO – 255 holoszemcsés mélylila
Avon Gel Finish – P813 Red Velvet
Aden tulipánkupakos – No.84 sötét metál lila
Zoya – Brooklyn gyöngyházsárga

China Glaze Everglaze Active Top Coat

12 megjegyzés:

  1. Jájjj, ez a cím nagyon érzékletes :)))) Indíthatnál egy új rovatot "alliteráció-akció" vagy valami ilyesmi címmel :)))))))))))))
    Amúgy a mani szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bakker most agymenésem lett, pl. bűbájos bőr, célratörő combizom, dekadens duzzanat... stb. jajj, ha most látnád a vigyorgó ábrázatomat, akkor te is nagyon-nagyon röhögnél :)))))))

      Törlés
    2. Szíven Szúrt Szélkakas Szelleme Szórja Sziporkáit! :D

      Törlés
  2. Nem vagytok túl pihentek egy kissé? :D Nekem nem a sérült agyat juttatja eszembe, hanem inkább valami lekvár félét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Tényleg! AGYVELŐlekvár dunsztosüvegben! :D
      Tényleg pihentek vagyunk, de nagyon! :D

      Törlés
  3. Neeem, ez nem sérült agy, de van benne valami bizarr, egyszerre gyönyörű és felkavaró. Jaj, azért remélem, nem volt sok varrat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, szerencsére, és szép a helyük is, műhímzés volt, szerintem zavaró heg sem marad utána.

      Egyetértek, valóban bizarr, és álomszépek együtt ezek a lakkok, és ez volt a legbizarrabb szóösszetétel, ami eszembe jutott. Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  4. Gyönyörű. Eszméletlen ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ez alkalommal a lakkok szépsége felülmúlta minden várakozásomat, ők voltak az ügyesek, én csak az ecsetet tartottam! :D

      Törlés
  5. Nagyon szép lett, nekem is tetszik! És nagyon szeretem ezeket a részletes leírásokat és képeket a munkáidról. (-:
    Hát, ha Halloweennél maradunk, és baleset..... Nekem, hogy egy Paytonnal lakkozott körmű illető bukása bicajjal, mikor a körömfelületek húsig horzsolódtak, mert még csúszott az aszfalton.......
    Egyébként nagyon szép lakk, nekem sajnos nincs meg, de ilyen lila mániás vagyok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Ági, éreztem, hogy ez bejön majd neked :)
      Ugyanakkor a bejegyzésben félreérthető voltam, a lila alaplakk ugyanis nem a Payton, csak arra erősen hasonlít. Mindjárt korrigálom is a szöveget, mert nem hangsúlyoztam eléggé.

      Törlés
    2. Lehet, hogy kissé felületesen olvastam én is a szöveget. :$ Mindenesetre ha Zoya, ha Kiko, csodás lett ez a nail art!! (-:

      Törlés