2015. december 4., péntek

Amazónia (2015)


A Manikűrvadász 18. fordulójára készítettem ezt a munkát, amelyhez az inspirációt Niki egyik waterfall-technikával készített manikűrje szolgáltatta. 





Én azonban valódi vízesést akartam ábrázolni vízesést akartam ábrázolni, olyan gyöngyözőt, frissítőt, hűvöset, amennyire gyötrelmesen forró, tikkasztó volt az a hét, amikor a manikűr ötlete megszületett.
És azt is nagyon, nagyon akartam, hogy szép legyen, és hogy belesajduljon a szív, amikor le kell majd mosni.
A legszebb, legüdébb zöld lakkomat választottam a trópusi esőerdő-háttér alapjaként, két rétegben. A száradást követően a köröm tövéhez közel szikrázó ANNY-aranyat szivacsoltam, a szabadszélre pedig alaposan összegyűrt transzferfóliát lapogattam. 



A középső köröm ábrázolja a trópusi vízesés robajló felhőjét, a vízfestékkel festett növényzet mögött.
Ehhez először egy világos kaméleont kentem alapként, majd a köröm két oldalára és a szabadszélre transzferfólia-díszítés került. Sötétebb barnás-zöldes kaméleon lakkot szivacsoztam a levélminta alá, majd átlátszó fedőlakk használatát követően Crystal Nails Porcelánfinomító Burrel finoman felmattítottam a felületet, mielőtt felpingáltam a trópusi levélmotívumot. Ez a lépés nagyon fontos, mert akvarellfestékkel csak finoman mattított, zsírtalan felületre lehet szépen dolgozni.


A mintamentes körmökhöz először a zöld körömlakkot kentem föl egy rétegben, majd a majdnem teljesen csontszáraz felületbe belelapogattam a transzferfóliát, és némi krómhatású arany ANNY lakkot.


A teljes manikűrt Essence BTGN fedi, ami a vízesés-körömnél kifejezetten bebuborékosodott, tekintve, hogy itt két rétegben kellett használnom. Ez az első buborékos eset azonban, ahol egyáltalán nem haragszom, mert a bubik a vízesés látványának direkt jót tettek! :)
A forduló során a munkámat Nikkii tette közzé a blogján, segítségét utólag ismételten köszönöm.

Felhasznált körömlakkok

Vollaré City – 300 fehér-zöld kaméleon
Moyra – No 03
Moyra Gel look – 950 Johanne
Essence Colour&Go – 122
ANNY – Chromes Finish 514
Essence BTGN Magasfényű Fedőlakk

Egyebek

Crystal Nails Aquarell – fehér, zöld arany, aszfaltszürke
Moyra Transzferfólia piros-arany holgrafikus

Crystal Nails Porcelánfinomító Buffer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése