2015. december 2., szerda

Abszint - A Démon Csókja (2014)


„Az első pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,A második pohár után olyannak látod őket, amilyennek szeretnéd őket,A harmadik pohár után olyannak látod őket, amilyenek valójában,S ez a legszörnyűbb dolog a világon…” (Oscar Wild)





Bár az Abszint nevű ital jelentőségével nagyjából tisztában voltam, mégis szükségét éreztem, hogy némi inspiráció után kutassak a neten, és az alábbi igényes leírásra leltem. 

forrás
Ezzel az MO brutálzöld matt csillámos lakkal nem volt könnyű dolgom! Mindenképp marble- technikával akartam társítani, mint minden körömlakkomat akkoriban, de a lakk nem tűrt semmi felületi mürkölést, felkentem, és úgy maradt, ráadásul azonnal száradt, és olyan vastag rétegben, ahogyan éppen felkenem. Esküszöm, vakolni lehetett volna ezzel a körömlakkal, ugyanakkor szépsége a fantázianevéhez méltón rendkívül egyedi és utánozhatatlan. Az üvegcsében egy hideg fényű smaragdzöld lakkot láttam csupán ezüstcsillámokkal, ami az ecset nyomán palackból kiszabadult szellemként viselkedett….te jó ég, mit fogok én ezzel kezdeni, gondoltam kétségbeesve. Az, hogy már az első próbálkozás során tönkretettem a lakk kupakjának bársonybevonatát, nem vitt előbbre a megoldásban. (A körömlakklemosós ujjak és a kupak bársonya nem volt kompatibilis egymással :D )
Vajon én vagyok az egyetlen, akinek sikerült leamortizálni ezt az ikonikus bársonykupakot?


Kedvenc Sally Hansen fehér gyöngyházam mentette meg a projektet, és egy csodaszép Avon Pro+ zöld lakk, amelyet a mintázásra használtam, és csodák csodájára a színe pont passzolt ehhez zöld démonhoz!


Először a MO csillámos lakkot kentem egyetlen, vaskos rétegben a körömlemez feléig, mindössze arra ügyelve, hogy kicsit ívesre alakítsam a határvonalat, ahol a fehérrel fog érintkezni. Ezt hagytam megszáradni, körmönként 10 percig.
A határvonaltól kezdve jó vaskos, nedves rétegben felpamacsoltam a SH szikrázó fehérjét, amibe elszórtan külön kis ecsetke hegyével felpötyögtettem az Avon zöld cseppecskéket és azonnal, nyolcasokat írva a tűhegyes ecsettel összehúztam a pöttyöket....pici, egymásba fonódó szívecskéket alkotva. Ekkor oldalról belenyúltam ezekbe a szívecskékbe és pici spirálvonalakat, barokkos? mintákat húzogattam belőlük, és megszületett életem eddigi legnehezebb, de szerintem legszebb marble mintája. Ez a minta az étcsokiba mártott rózsa manikűröm gyakorlása során sikerült először véletlenül, és akkor eldöntöttem, hogy főszerepben érdemes alkalmaznom.



Nem tudnám megmondani, hogy fedőlakk nélkül, vagy azzal lett-e szebb ez a matt csillámos zöld felület, de megrázó felfedezés ismét, hogy a párszáz forintos Essence fedőlakkom egyetlen bőséges rétege valósággal műgyantába volt képes önteni ezt a felületet.

fedőlakk nélkül


Felhasznált körömlakkok
Models Own Velvet Goth – Absinthe NP 175
Avon Nailwear Pro+ - Noir Emerald zöld gyöngyház
Sally Hansen Complete Salon – 851 Star Powder

Essence Sealing Top Coat





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése