2015. december 2., szerda

A Kígyóbűvölő Mátkája (2014)


A szívem csücske a hüllőmintás effekt, és ezúttal úgy igyekeztem, hogy menyasszonyi ruhához, fehér arany gyűrűhöz is vállalható legyen.




Alapként a tulipánkupakos Aden kollekció egyik szép, francia lakkját használtam, egy rétegben. A felületet a Platinaragyogású Avon fedőlakkom zárja.
Ezután minták alapját  a körömvégre alapozószivaccsal felvitt hófehér Moyra körömlakk nyújtja.
A száradást követően a körmöket egyesével mintáztam. A művelethez először is felbiggyesztettem az ujjaimra egy nagyobb darab egyszer használatos szúnyogháló  rugalmas tülljét, és csupán a szomszédos ujjakkal rögzítettem az anyagot feszesen tartva, hogy jól odasimuljon.
A tüllháló lyukacskáiba apró ecsettel vittem fel a Miss Sporty Metal flip-et, majd kis átmenetet képezve a köröm közepe felé, a pöttyökbe a Moyra Holografikus effekt lakkját is használtam a ragyogás érdekében! :) Ma már laza szerkezetű szivacsot használnék a körmökre rögzített tüllháló tetején, és a holgrafikus effektlakkot díszítőtű hegyével pontoznám a pikkelyek képzeletbeli csúcsaira.
Némi száradást követően a hálót óvatosan lehúztam, és a minta határvonalát ezüst csillámos lakkal szegélyeztem, majd géles, átlátszó fedőlakkal fejeztem be a manikűrt.


Ha tüllháló helyett neccharisnyát használunk, és a lyukakba kissé bővebben ecseteljük a lakkokat, akkor teljesen plasztikus, reálisnak tűnő hüllőbőr eredményt kapunk, melynek térhatását vékonyan felvitt magas fényű fedőlakkal őrizhetünk meg....így utólag már sajnálom, hogy ez a mani nem ezzel a régi, "sárkányos" technikámmal készült, mert így egy kissé konszolidált lett az én ízlésemnek, nem elég vadóc ez a karmóca! :D




Felhasznált körömlakkok

Aden Tulipánkupakos) - No 05 kéken opaleszkáló tejfehér
Avon Nail Experts Platinum Top Coat
Moyra – No 03 krémes hófehér
Miss Sporty Metal Flip – 040 zöldeslila duokróm
Moyra Holographic Effect – No 251

IsaDora Gel Nail Lacquer Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése